Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 30e Dakar-rally wordt afgelast

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
    en

Moslims en hun geloof, daar is een ander topic voor.
    Kan je me even linken? Ik denk trouwens ook dat dit gerust als openbare discussie mag gevoerd worden.

Comment

Ik hoor het ook net op de radio, zeer spijtig en nu net wanneer het de 30ste verjaardag is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
        Nja, tis op zen minst verontrustend te noemen.

En dan zeggen ze nog dat die brave (extremistische) moslims uit hun geloof handelen. Dat maakt ge mij niet wijs. Welke idioot is er zo gemanipuleerd door zijn 'God' dat hij zichzelf met een passagiersvliegtuig door een toren boort?

Of welke gestoorde mensen (ook kinderen) laten zich, onder invloed van hun geloof, opleiden tot zelfmoordterrorist of kindsoldaat?

En dan zijn wij rascisten als we de moslims hier met een scheef oog bekijken.
        Daarom zijn die mensen nog niet gestoorde mensen.
        Dikwijls hangt veel van de leefomstandigheden af. Wij begrijpen dat niet omdat we in luxe leven, maar stel dat je honger hebt en iemand je in ruil voor dagelijk een boterham met choco een geweer geeft waar je dan mensen mee moet afknallen, wel denk dat je ook niet gaat twijfelen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Kan je me even linken? Ik denk trouwens ook dat dit gerust als openbare discussie mag gevoerd worden.

Ja isdaar een topic van?

Comment

Comment

Een horde BV's die door Afrika willen vlammen (af en toe een kind omver rijden), op zoek naar het avontuur

en nu gelasten ze het af?!

Komaan Wauters en Co. dit is toch de kick die je moet beleven als avonturier Lekker kogels rond je oren, en mortieren ontwijken

Dit moet een pak geld kosten voor sponsors en teams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                Daarom zijn die mensen nog niet gestoorde mensen.
                Dikwijls hangt veel van de leefomstandigheden af. Wij begrijpen dat niet omdat we in luxe leven, maar stel dat je honger hebt en iemand je in ruil voor dagelijk een boterham met choco een geweer geeft waar je dan mensen mee moet afknallen, wel denk dat je ook niet gaat twijfelen.
                Denk jij daar zo over? Goh, tis natuurlijk een feit dat wij ons zo'n leefomstandigheden niet kunnen voorstellen, maar toch kan ik er maar niet bij hoe ze die kinder zover krijgen. (Jouw voorbeeld was nu misschien wel een beetje overdreven)

Misschien wordt het dan wel eens tijd dat het geld dat voor acties om hun levensomstandigheden te verbeteren wel degelijk naar dat land gaat en op de juiste manier gebruikt word.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten

Een horde BV's die door Afrika willen vlammen (af en toe een kind omver rijden), op zoek naar het avontuur

en nu gelasten ze het af?!

Komaan Wauters en Co. dit is toch de kick die je moet beleven als avonturier Lekker kogels rond je oren, en mortieren ontwijken

Dit moet een pak geld kosten voor sponsors en teams

Prachtig neergepoot....

Comment

Denk jij daar zo over? Goh, tis natuurlijk een feit dat wij ons zo'n leefomstandigheden niet kunnen voorstellen, maar toch kan ik er maar niet bij hoe ze die kinder zover krijgen. (Jouw voorbeeld was nu misschien wel een beetje overdreven)

Misschien wordt het dan wel eens tijd dat het geld dat voor acties om hun levensomstandigheden te verbeteren wel degelijk naar dat land gaat en op de juiste manier gebruikt word.
                    Voorbeeld was misschien wel overdreven, maar in vele gevallen is het zo.

Vandaar dat ik alleen nog acties steun tvv dieren, al de rest moet niet meer aan mijn deur komen janken.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Gelieve hier verder te gaan...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                      X