Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er was sprake van een M6 GTR voor de GT1 klasse. Er was iig een homologatie aangevraagt voor de M6. Maar ik denk dat BMW afgeschrikt is door de grote concurrentie in die klasse: Aston Martin, Saleen, Maserati, Corvette.
Ze zullen het misschien commercieel ongunstig vinden mocht blijken dat ze zouden verliezen van een tamelijk onbekend merk als Saleen of een "plastieken" Corvette.
Gij droomt werkelijk van die M3 GTR op Francorchamps e
Ik heb ze zien rijden in 2004 tijdens de 24u en het was wel ferm om te zien. Bij iedere shift een vlam uit de uitlaatpijp en dan die V8
Maar ze misten wat power voor echt kans te kunnen maken op het podium. Nu is het resultaat wat de BMW's toen gehaald hebben niet meer mogelijk. In 2004 draaiden de winnaars in goede omstandigheden (2004 was droog en warm met toch een koele nacht) rondjes van 2:20. In 2005 draaiden ze 2:15. De M3 GTR's draaiden in 2004 rondjes van 2:24.
Dat waren bloedgeile bakken maat! Die sound, onvergetelijk. Ik heb het hier op film staan en ik krijg er telkens weer koude rillingen van...
Wel jammer van die M6 GTR... dat zou een fraai beestje kunnen geweest zijn!
Da filmke ooit es digitaliseren eh
Ik heb vooral goeie herinneringen aan die vrijdagtrainingen van F1 van 2 jaar geleden (met die gratis tickets)
Ik had nog nooit een F1 gehoord en ik stond daar aan La source.
Man, da is het zotste da ik ooit al gehoord heb. V10 power
Gewoon ook al die bonk da ge hoort wanneer een F1 van vitesse
verandert (vooral de BAR toen) was al zot.
Ik was vroeger sceptisch tov live F1 zien omdat ge het nooit live
zo goed kon zien als op tv, maar man ge mist toch de helft van de ervaring
door de sound da die maken.
Comment