Wie zal dan rijden met die PSI Vette?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FIA GT 2006
Collapse
X
-
Wie zijn professionele piloten? Gounon en Bouchut zijn de testers die de wagens beoordelen en dan voorstellen doen zodat uiteindelijk de GT3 wagens qua rondetijden zeer dicht bij elkaar zullen liggen. Zij zullen uiteindelijk niet meerijden in GT3.
Kuismanen en Palttala zijn inderdaad professionele piloten, maar komen dan ook uit in GT1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beWie zijn professionele piloten? Gounon en Bouchut zijn de testers die de wagens beoordelen en dan voorstellen doen zodat uiteindelijk de GT3 wagens qua rondetijden zeer dicht bij elkaar zullen liggen. Zij zullen uiteindelijk niet meerijden in GT3.
Kuismanen en Palttala zijn inderdaad professionele piloten, maar komen dan ook uit in GT1.
Comment
-
GT3-races
Oorspronkelijk geplaatst door F430Dat belooft weer een schitterend jaar te worden! En zeker met de nieuwe GT3-races in het voorprogramma in de Europese races
vriendelijke groeten
Jadranka
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
Er zijn ook enkele tijden vrijgegeven:- Viper Coupe 2.09.703
- Corvette C6 2.11.208
- Lamborghini Gallardo 2.12.111
- Aston Martin DBRS9 2.12.554
- Porsche GT3 2.13.272
- Ascari 2.13.831
- Maserati Trofeo Light 2.15.588
- Lotus Elise 2.18.296
Ik zou zo graag hebben dat Oreca daar terug eens een GT1 van maakt die iedereen op een hoopje rijdt zoals vroeger.
Comment
-
Tja, Oreca is nu een semi-officieel team én dealer van de race-Saleens in Europa.
En ter vergelijking met de GT1 wagens:
- Saleen Zakspeed 2.04.840
- Aston Martin RaceAlliance 2.05.271
- Corvette PSI 2.07.634
- Corvette PSI 2.07.701
- Lamborghini B-Racing 2.10.571
- Lamborghini Reiter 2.10.967
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beTja, Oreca is nu een semi-officieel team én dealer van de race-Saleens in Europa.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JadrankaHallo, ik ben de vriendin van Nicolas Stelandre (indien jullie hem niet kennen kijk dan eens vlug op internet) en ik geef jullie de première dat hij dit jaar meerdijdt met de porsche bi-turbo van het team jmt.
vriendelijke groeten
Jadranka
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JadrankaHallo, ik ben de vriendin van Nicolas Stelandre (indien jullie hem niet kennen kijk dan eens vlug op internet) en ik geef jullie de première dat hij dit jaar meerdijdt met de porsche bi-turbo van het team jmt.
vriendelijke groeten
Jadranka
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beDBRS9 heeft een veel kleinere splitter en diffusor en heeft geen tankgaten aan de zijkanten.
Voor de rest heb ik de DBRS9 ook nog niet aan het werk gezien. Misschien maakt die een ander geluid? De DBR9 heeft een echt hoog schreeuwerig geluid.
Comment
Comment