Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA GT 2006

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wie zal dan rijden met die PSI Vette?

Comment

Welke?

Ik denk dat Palttala zeker met de C6R, de 2de (en eventueel 3de) weet ik niet.

Op de C5R weet ik ook niets.

Op hun site zoeken ze wel nog naar een piloot voor het volledige LMS-seizoen op de C5R.

Comment

Ik heb iets horen waaien dat Kuismanen bij PSI terecht gaat komen dit jaar...

Comment

Maar dat zijn toch professionele piloten? En zal een GT3 dan even snel kunnen zijn als een GT1?

Comment

Wie zijn professionele piloten? Gounon en Bouchut zijn de testers die de wagens beoordelen en dan voorstellen doen zodat uiteindelijk de GT3 wagens qua rondetijden zeer dicht bij elkaar zullen liggen. Zij zullen uiteindelijk niet meerijden in GT3.

Kuismanen en Palttala zijn inderdaad professionele piloten, maar komen dan ook uit in GT1.

Comment

Ik rij de GT3-klasse met de BBRS9

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                Wie zijn professionele piloten? Gounon en Bouchut zijn de testers die de wagens beoordelen en dan voorstellen doen zodat uiteindelijk de GT3 wagens qua rondetijden zeer dicht bij elkaar zullen liggen. Zij zullen uiteindelijk niet meerijden in GT3.

Kuismanen en Palttala zijn inderdaad professionele piloten, maar komen dan ook uit in GT1.
                Simpel is het ook allemaal niet é!

Comment

GT3-races

Oorspronkelijk geplaatst door F430
                  Dat belooft weer een schitterend jaar te worden! En zeker met de nieuwe GT3-races in het voorprogramma in de Europese races
                  Hallo, ik ben de vriendin van Nicolas Stelandre (indien jullie hem niet kennen kijk dan eens vlug op internet) en ik geef jullie de première dat hij dit jaar meerdijdt met de porsche bi-turbo van het team jmt.

vriendelijke groeten
                  Jadranka

Comment

Er zijn ook enkele tijden vrijgegeven:
                    • Viper Coupe 2.09.703
                    • Corvette C6 2.11.208
                    • Lamborghini Gallardo 2.12.111
                    • Aston Martin DBRS9 2.12.554
                    • Porsche GT3 2.13.272
                    • Ascari 2.13.831
                    • Maserati Trofeo Light 2.15.588
                    • Lotus Elise 2.18.296
                    Woehoe, de SRT-10 Competition Coupé is idd best wel snel.
                    Ik zou zo graag hebben dat Oreca daar terug eens een GT1 van maakt die iedereen op een hoopje rijdt zoals vroeger.

Comment

Tja, Oreca is nu een semi-officieel team én dealer van de race-Saleens in Europa.

En ter vergelijking met de GT1 wagens:
                      • Saleen Zakspeed 2.04.840
                      • Aston Martin RaceAlliance 2.05.271
                      • Corvette PSI 2.07.634
                      • Corvette PSI 2.07.701
                      • Lamborghini B-Racing 2.10.571
                      • Lamborghini Reiter 2.10.967
                      Spijtig dat ik niet weet welke van de Corvettes de C5R en de C6R is.

Comment

Tja, Oreca is nu een semi-officieel team én dealer van de race-Saleens in Europa.
                        Achja, 't moet natuurlijk niet, maar 't zou leuk zijn.Langs de andere kant, misschien beter de geschiedenis laten rusten en een nieuwe wind met de Saleen.'K gun ze het succes van harte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jadranka
                          Hallo, ik ben de vriendin van Nicolas Stelandre (indien jullie hem niet kennen kijk dan eens vlug op internet) en ik geef jullie de première dat hij dit jaar meerdijdt met de porsche bi-turbo van het team jmt.

vriendelijke groeten
                          Jadranka
                          Dat is dan in de Belcar? Want ik denk niet dat JMT in de Fia GT gaat meerijden met een bi-turbo.

Comment

Wat is het verschil dan tussen een DBR9 en DBRS9?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                              Wat is het verschil dan tussen een DBR9 en DBRS9?
                              Is de DBR9 niet de officiële fabriekswagen en de DBRS9 de klantenversie ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jadranka

vriendelijke groeten
                                Jadranka
                                Bedankt om dit te melden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                  Is de DBR9 niet de officiële fabriekswagen en de DBRS9 de klantenversie ?
                                  Ik denk dat de DBR9 de GT1 is en de DBRS9 een ietwat afgezwakte versie voor GT3
                                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                                    Ik denk dat de DBR9 de GT1 is en de DBRS9 een ietwat afgezwakte versie voor GT3
                                    Jup zo is het. DBRS9 heeft iets van 550 pk voor 1280 kg, DBR9 600 pk voor 1100 kg.

Comment

Jup zo is het. DBRS9 heeft iets van 550 pk voor 1280 kg, DBR9 600 pk voor 1100 kg.
                                      En zijn er verschillen te zien? Of moet je echt weten welk team met een DBRS of DBR rijdt om te weten wat er voorbij raast?

Comment

DBRS9 heeft een veel kleinere splitter en diffusor en heeft geen tankgaten aan de zijkanten.

Voor de rest heb ik de DBRS9 ook nog niet aan het werk gezien. Misschien maakt die een ander geluid? De DBR9 heeft een echt hoog schreeuwerig geluid.

Comment

DBRS9 heeft een veel kleinere splitter en diffusor en heeft geen tankgaten aan de zijkanten.

Voor de rest heb ik de DBRS9 ook nog niet aan het werk gezien. Misschien maakt die een ander geluid? De DBR9 heeft een echt hoog schreeuwerig geluid.
                                          Gelijkt goed op dat van de 550 Maranello vind ik. En dat kan eigenlijk ook wel aangezien deze alle twee door Prodrive zijn ontwikkeld.

Comment

Working...
                                          X