Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die 'gasten' rijden wel met een automatische boîte hé, en moeten dus nie schakelen.
FOUT, annen rijden met halfoutmaat.
dit bekent dat je een automatische transmissie zo ombouwt dat ze niet zelf uit zichzelf naar een andere vitesse schakelt, op deze manier word ervoor gezorgd dat de boite niet te snel of te laat schakelt. ze mogen dan wel geen clutch hebben, maar trust me ze schakelen nog steeds zelf.
Ik denk Rally. En het moet zelfs niet het WRC of IRC zijn. Ongeloofelijk als je die onboard beelden bekijkt. Op die modderige wegen à la limite rijden is voor mij veel moeilijker.
Bij rally moet je teneerste al meer ballen aan je lijf hebben om hard te gaan. Volledig vertrouwen op de copiloot en als je eraf gaat is het meestal serieus
Ik denk gewoon dat ge ze gewoon niet met elkaar kunt vergelijken. F1 is fysiek het zwaarste, maar rally vergt mentaal dan weer meer, gewoon omdat ge 100% geconcentreerd moet blijven. Bij F1 hebt ge nog ff pauze op de rechte stukken. Ik zou ze echt niet kunnen vergelijken, maar F1 heeft voor mij toch een streepje voor, gewoon omdat ik fysiek niet zo goed ben.
Stel dat ik fysiek uiterste top ben, maar mentaal niet (concentratie en zo), dan zou rally voor mij een stuk zwaarder lijken.
F1 wordt hier precies toch wel wat "onderschat".
Die bochtensnelheden kunnen wij ons gewoon niet inbeelden hoe snel dat gaat.
Daar moet ge volgens mij evenveel balls voor hebben als voor rally.
Comment