Oorspronkelijk geplaatst door alexen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
De linten zijn weer talrijk zie ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDe linten zijn weer talrijk zie ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenWat had je anders verwacht in West-Vlaanderen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Turbofles Bekijk BerichtenJa, die overvloed aan linten is om al de Limburgse bezoekers op een veilige afstand te houden. Enkel werken met kleuren en vormen geeft resultaat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIn 1 woord; Zalig !
Jammer genoeg geen tijd om naar Tielt te gaan, want als ik dit zie besef ik dat het véél te lang geleden is dat ik nog eens op een rally ben geweest
Mijn mailtje gad?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenAllez jong! Kom gewoon af
Mijn mailtje gad?
Kzou écht mega graag afkomen, maar ik moet(in de letterlijke zin van het woord) ergens fotos gaan trekken.
Kga eens de autosportkalender bekijken zodat ik nu al een aantal dagen kan vrijhouden, zoviso doe ik er elk jaar wel enkele dus het lukt wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichtenjep gehad, I'll let you know
Kzou écht mega graag afkomen, maar ik moet(in de letterlijke zin van het woord) ergens fotos gaan trekken.
Kga eens de autosportkalender bekijken zodat ik nu al een aantal dagen kan vrijhouden, zoviso doe ik er elk jaar wel enkele dus het lukt wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenPrima, dan spreken we eens af en ken ik eens wat fototechnieken bij leren
Doen we!
Als ik u fotos bekijk ga ik u toch niet veel meer moeten leren denk ik dan
Anyway, de leute morgen, en kzal hier wel een verslagje terugvinden zeker ergens.
Comment
Comment