Even binnen gluren....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIk denk gij (ik moét echt blokken dus sorry..)
Ga je naar WRC duitsland ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIk denk gij (ik moét echt blokken dus sorry..)
Ga je naar WRC duitsland ?
Nee, geen Duitsland dit jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenWie gaat naar Wervik dit weekend??
zaterdagnamiddag zal ik wel eens naar wervik oversteken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk BerichtenBMW met schade, maar mijn sticker is nog leesbaar boven de koplamp...
Die BMW heb iop 1 van de betonblokken zien schuiven op kp bree-beek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin555 Bekijk Berichtenslechte balans van de wagen ja tzal wel zijn weet jij wel hoeveel macht een bda heeft ?
yeah right ...
ooit al een stock-car zo omhoog zien gaan? die hebben minsten 3 keer zoveel power, en wegen minder ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichtenyeah right ...
ooit al een stock-car zo omhoog zien gaan? die hebben minsten 3 keer zoveel power, en wegen minder ....
Echt hé.
wa ne zever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten
jammer dat hij bijna nooit meer in w-vl komt rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichtenden dezen moet dringend een steviger ARB vooraan steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zou eerder denken achteraan? En vooraan minder stijve antirolstangen steken. Achteraan veert 't rechter wiel compleet in, waardoor de auto rechtsachter gaat hangen. Door de vrij starre config vooraan veert het rechter voorwiel niet genoeg in, waardoor het linker dus de lucht kiest.
achter een stijve ARB is nooit echt goed, op achtertrekkers heb je best de achterwielen zo onafhankelijk mogelijk. de rolbeweging moet je dan opvangen op de voorwielen.
het is wel zo dat de achtervering iets te zacht is in vergelijking met de voorvering (daarmee dat ik van de balans sprak)
Comment
Comment