Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Even binnen gluren....

Comment

• Danny THE BEAST Sutens BMW 3.4 Alpina

Comment

• Opel GT

Comment

• Broer van onze vorige rallypiloot was nu Co...

Deze co heeft samen met Stefaan de perte total gedaan van de 106 in Koekelare...

Comment

• Patrick Snijers

Comment

• Maaskiezel.....

De beruchte Maaskiezel....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                Ik denk gij (ik moét echt blokken dus sorry..)

Ga je naar WRC duitsland ?
                Ik heb al andere plannen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                  Ik denk gij (ik moét echt blokken dus sorry..)

Ga je naar WRC duitsland ?

Nee, geen Duitsland dit jaar.
                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Hyundai

Comment

• BMW

BMW met schade, maar mijn sticker is nog leesbaar boven de koplamp...

Comment

• ah den Eric, das lang geleden! knappe foto's!
                        heb je soms geen foto's van de EVO VI van Chris Soete in actie?

deze dus:

Comment

• Slecht voor m'n lens, maar.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                            Wie gaat naar Wervik dit weekend??

zaterdagnamiddag zal ik wel eens naar wervik oversteken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten
                              BMW met schade, maar mijn sticker is nog leesbaar boven de koplamp...

Die BMW heb iop 1 van de betonblokken zien schuiven op kp bree-beek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin555 Bekijk Berichten
                                slechte balans van de wagen ja tzal wel zijn weet jij wel hoeveel macht een bda heeft ?

yeah right ...

ooit al een stock-car zo omhoog zien gaan? die hebben minsten 3 keer zoveel power, en wegen minder ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
                                  yeah right ...

ooit al een stock-car zo omhoog zien gaan? die hebben minsten 3 keer zoveel power, en wegen minder ....

Echt hé.

wa ne zever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten

jammer dat hij bijna nooit meer in w-vl komt rijden

Comment

• Veel leuke karren uit W-Vl komen ook niet in Brabant en Limburg rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
                                        den dezen moet dringend een steviger ARB vooraan steken.
                                        Ik zou eerder denken achteraan? En vooraan minder stijve antirolstangen steken. Achteraan veert 't rechter wiel compleet in, waardoor de auto rechtsachter gaat hangen. Door de vrij starre config vooraan veert het rechter voorwiel niet genoeg in, waardoor het linker dus de lucht kiest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ik zou eerder denken achteraan? En vooraan minder stijve antirolstangen steken. Achteraan veert 't rechter wiel compleet in, waardoor de auto rechtsachter gaat hangen. Door de vrij starre config vooraan veert het rechter voorwiel niet genoeg in, waardoor het linker dus de lucht kiest.

achter een stijve ARB is nooit echt goed, op achtertrekkers heb je best de achterwielen zo onafhankelijk mogelijk. de rolbeweging moet je dan opvangen op de voorwielen.

het is wel zo dat de achtervering iets te zacht is in vergelijking met de voorvering (daarmee dat ik van de balans sprak)

Comment

Working...
                                          X