Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Das natuurlijk balen!

Mij hoor je niet zeggen dat het gemakkelijk is hoor, verre van! Maar het is nu eenmaal zo dat je (veel) geld nodig hebt om te kunnen rijden. Geld maakt de sport niet kapot, zolang er niet overdreven wordt.

P.S. Kun je aub leestekens gebruiken, vind het nogal moeilijk leesbaar anders
    leestekens ik ben geen student meer heb niet lang naar school geweest

Comment

• We hebben hier in belgie veel talent zitten, niet alleen in vlaanderen ook vele walen kunnen deftig aan een stuur draaien. Alleen is er in het kleine belgie niet zo veel budget te vinden.

Daarom is het leuk om de vas/Asaf/bk te volgen.

Voorbeeldje: criterium vind ik zeer goed initiatief voor de piloten met minder budget die willen bk rijden.

Comment

• wie gaat er naar oostrozebeke zondag?

Comment

• 't kan wel zijn da'k ne keer afkom ...

En ze voorspellen mooi weer , dus da's handig meegenomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichten
            wie gaat er naar oostrozebeke zondag?
            ik heel den dag

Comment

• Moete gij nie studeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                Moete gij nie studeren
                ik?

Comment

• kga vertrekken se

Comment

• net terug van de eerste ORC rally schitterende rally !

enkele foto's

Comment

• Comment

• Comment

• 'k moest deze namiddag naar Dentergem en 'k wist niet van deze rally af... Miserie miserie

Dan maar hulp gevraagd aan een van de mannen van de VAS. Dan dienen die toch nog ergens voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                            'k moest deze namiddag naar Dentergem en 'k wist niet van deze rally af... Miserie miserie

Dan maar hulp gevraagd aan een van de mannen van de VAS. Dan dienen die toch nog ergens voor
                            héhé dus toch ff iets gezien ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                              héhé dus toch ff iets gezien ?
                              Bwah, niet echt want 'k had geen tijd om te gaan kijken. Onderweg wel een Opel Manta gezien en een paar Fordjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                Bwah, niet echt want 'k had geen tijd om te gaan kijken. Onderweg wel een Opel Manta gezien en een paar Fordjes
                                dan toch iets gezien

Comment

• ook naar oostrozebeke geweest. Is beter meegevallen dan verwacht. We hadden de dag ervoor gaan verkennen.

We hebben 2 punten gn bekijken, 1* op het punt met de boerenkar. De S situatie.
                                  Het andere punt was een L30 waar ze in het gras terecht konden komen.

Nogal wat spektakel gezien, en veel missers

Comment

• Ik stond ook bij de boerekar ( de 2e en 3e ronde )
                                    Was een mooi punt ginder.

Comment

• idd, was een heel mooi punt en een ferme rally voor de eerste keer te zijn

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X