Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• As always, prachtige pic's Atenza!

Comment

• Ook aanwezig geweest in ettelgem.
      Hieronder ook enkele fotokes.
      Ik heb dus Atenza IRL ontmoet .

Foto's zijn wel een pak verkleind om het forum niet teveel te belasten.
      Weldra komt er dus nen website om onze fotokes te tonen.
      Der is iemand bezig met iets te maken, tzal in orde zijn denk ik.

[

Comment

• Comment

• Wat is het beste formaat om hier te posten, want de kwaliteit verminderd sterk.
          Ik heb ze nu gepost op 800*600.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk Berichten
            Wat is het beste formaat om hier te posten, want de kwaliteit verminderd sterk.
            Ik heb ze nu gepost op 800*600.
            Ik verklein mijn foto's naar 666*444 voor de VAS-site.
            Wat het ideale formaat is om hier te posten? Ik zou het niet weten, allesinds niet te groot.

BTW: jurdup, nice 2 meet u.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
              TOP-10

1 Lietaer Paul -De Barremaeker Andy Subaru Impreza 4•N 0:32:03
              2 Alliet Xavier -Werner Frank BMW E30 4•N 0:33:58
              3 Lacante Benoit -Hanssens Ward Citroën C2 R2 3•I 0:34:17
              4 Cools Kris -Vangheluwe Andy Citroën Saxo 4•L 0:34:21
              5 Vancampenhoudt Hans -Ver Eecke J BMW M3 Geko 4•N 0:34:32
              6 Decloedt Jean-Marc -Peene Mario Subaru Impreza 4•N 0:34:35
              7 Cools Willy -Bellen Nico Opel Kadett C 4•N 0:34:40
              8 Hosten Ronny -Maes Kurt Toyota Corolla 4•M 0:34:46
              9 Czech Jan -Bracke Johan Subaru Impreza 2•G 0:34:54
              10 Caen Johan -Vanaken Jo Citroën C2 R2 3•I 0:34:58

Volgende wedstrijd: Short Rally van Linter
              We zullen eens zien hoeveel West-Vlamingen naar Linter gaan afzakken.
              ik vrees dat er maar weinig west-vlamingen zullen afzakken atenza.
              Ik vind het schitterend van Xavier om ondanks de regenbuien de vele pk's aan de grond te krijgen en een 2de plaats te veroveren!

Atenza niet op de plaats van vorig jaar gestaan? Zag niemand met vas tshirt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichten
                ik vrees dat er maar weinig west-vlamingen zullen afzakken atenza.
                Ik vind het schitterend van Xavier om ondanks de regenbuien de vele pk's aan de grond te krijgen en een 2de plaats te veroveren!

Atenza niet op de plaats van vorig jaar gestaan? Zag niemand met vas tshirt.
                Aan flying-finish KP2 (2e ronde), maar deze keer geen shirt/vest aan van de VAS.

Comment

• Even naar de technisch commissie rijden om de staat van het voertuig te laten controleren, na een crash.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                          Aan flying-finish KP2 (2e ronde), maar deze keer geen shirt/vest aan van de VAS.

ah ik de derde ronde, kregen al onder ons voeten omdat we niet achter de fotograven mochten staan.

Comment

ah ik de derde ronde, kregen al onder ons voeten omdat we niet achter de fotograven mochten staan.
                            Bruno deed zijn werk daar heel goed.

Inderdaad het gewone volk best niet achter de fotografen plaatsen.

Toch niet tegen je voeten gekregen omdat je door het oog van de tijdopname liep?

Comment

• een vriend van mij wel omdat hij erachter stond en de mensen in de jeep niets meer zagen.

Comment

• Jurgen ,

je hebt blijkbaar m'n broer op de gevoelige plaat
                                vastgelegd. 't is de enige die stilstaat met z'n motorkap
                                open . Cardan was afgebroken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                  Jurgen ,

je hebt blijkbaar m'n broer op de gevoelige plaat
                                  vastgelegd. 't is de enige die stilstaat met z'n motorkap
                                  open . Cardan was afgebroken.
                                  hehe heb hem enkele malen op de gevoelige plaat.
                                  Zegt dat em een mailke stuurt, heb er al enkele gestuurd van de vorige rally's

Ah ik dacht al zoiets van de cardan.

Toen em uit de rechtse kwam hoorde we nen (bok op z'n westvlaams!) dacht tzal prijs zijn en idd . Heel jammer natuurlijk

Comment

• Heb hier in de rapte een albumke gemaakt, vele beter zo.

Comment

• dat heb ik ook gezien, stond jij tussen 1 van die fotografen?

Comment

dat heb ik ook gezien, stond jij tussen 1 van die fotografen?

http://users.telenet.be/jurgenduprez...image00050.jpg

Dan heb je me ook gezien, want heb daar ook een foto van.

Comment

• vorig jaar heb ik je daar zeker ontmoet. Wist meteen dat jij het was omdat je vas hemdje aan had maar nu :s

Het was wij die tegen ons botten kregen dat we bij fotografen stonden en vervolgens voor hun jeep stonden. Ik had blauwe blue racing vest aan. De grootste van de bende.

Comment

Working...
                                          X