Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichtenal zulke gegevens lopen als een vuurtje op het servicekamp...
we hebben de auto niet gezien, enkel veel van gehoord...
hopelijk is het zo niet natuurlijk
Comment
-
De wagen van Meeke voor de rally van Ierland, echt prachtig!!!!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDe wagen van Meeke voor de rally van Ierland, echt prachtig!!!!
Comment
-
M'n pa zit momenteel in kenya voor een kleine 2 weken voor de classic safari rally.
Waldegard staat na de eerste dag op kop.
Voor video: http://www.rally-action.com
Comment
-
Doet Goudezeune daar weer aan mee??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDoet Goudezeune daar weer aan mee??
Comment
-
Nog een rally filmke, tac voor de ascona liefhebbers. Originele beelden van freetime video.
Comment
-
didier en xavier zijn begonnnen met de opbouw van een nieuwe rallywagen voor blueracingteam?
heb die kar enkele keren gezien, komt helemaal goedBMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichtendidier en xavier zijn begonnnen met de opbouw van een nieuwe rallywagen voor blueracingteam?
heb die kar enkele keren gezien, komt helemaal goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenWie doet er dit jaar allemaal mee aan de Rally Contest?
Ik mag jammer genoeg niet meedoen omdat ik dit seizoen al een rally in de trophy gereden heb
Rijde gij veel rallys stevy???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenRijde gij veel rallys stevy???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenNeen nog niet, ben dit jaar begonnen en heb er nog maar 2 gereden, om alles wat te leren kennen met het oog op volgend seizoen want het is de bedoeling om in 2008 de hele fiesta trophy te rijden.
Aah want olli zei al dage ni slecht reed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenNeen nog niet, ben dit jaar begonnen en heb er nog maar 2 gereden, om alles wat te leren kennen met het oog op volgend seizoen want het is de bedoeling om in 2008 de hele fiesta trophy te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenAah want olli zei al dage ni slecht reed
Oorspronkelijk geplaatst door shakedown Bekijk BerichtenEn zal het lukken ?
Btw, ik had graag naar jullie kartrace gekomen de 2e februari maar ik vertrek dan net op skireis
Comment
Comment