Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat denken jullie trouwens van die nieuwe fiesta trophy voor volgend seizoen? Wordt het een topper? Of eerder een flop? Kheb ergens gelezen (pitstop forum) dat het op iets van een 4000à5000euro per race zou komen, excl btw en excl verzekeringen.
    Er was afgelopen week een testdag in Lommel met Wk rijder Roman Kresta. Die de toekomstige piloten en de pers meenam voor een co-drive. Zie link voor enkele foto's.

Ik denk dat het misschien wel iets zou kunnen worden. ALS ze de wagen goed ontwikkelen. Want ik heb ze in Ieper zien rijden...en het zag er niet bepaald snel uit. Eerder traag. Ze reden toen wel nog met een quasi standaard Fiesta.
    Al bij al is het toch veel geld voor wat het 'maar' is hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
      Wat denken jullie trouwens van die nieuwe fiesta trophy voor volgend seizoen? Wordt het een topper? Of eerder een flop? Kheb ergens gelezen (pitstop forum) dat het op iets van een 4000à5000euro per race zou komen, excl btw en excl verzekeringen.
      Er was afgelopen week een testdag in Lommel met Wk rijder Roman Kresta. Die de toekomstige piloten en de pers meenam voor een co-drive. Zie link voor enkele foto's.

Ik denk dat het misschien wel iets zou kunnen worden. ALS ze de wagen goed ontwikkelen. Want ik heb ze in Ieper zien rijden...en het zag er niet bepaald snel uit. Eerder traag. Ze reden toen wel nog met een quasi standaard Fiesta.
      Al bij al is het toch veel geld voor wat het 'maar' is hé?
      normaal zijn die trophy's toch redelijk populair, kijk maar naar de saxo cup, C2 challenge, vroeger de skoda cup, ....enz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
        Mooi filmpje

Laurent MOLLE (M3 E30):
        http://www.pro-pulsion-team.com/vide...5/tlt05_lo.wmv

Bron: pro-pulsion-team
        zotte wagen, zot filmke lekker veel spektakel

Comment

Heel wat minder, kwa sound en uitstraling, maar toch knap gedaan.

Hugues DELAGE (Compact F2000):
          http://www.pro-pulsion-team.com/vide...ues_delage.wmv

Bron: pro-pulsion-team
          welke motor ligt daarin? dit klinkt toch niet als een BMW 6cylinder, doet me eerder denken aan 2.5 4cylinder M3 motor van de E30

Comment

• Een Compact heeft normaal een 2-liter 4-cilinder zoals die van Deferm. Maar er zijn er ook die met een M3 2.3 (of 2.5) rijden zoals die van Mora.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown
              Een Compact heeft normaal een 2-liter 4-cilinder zoals die van Deferm. Maar er zijn er ook die met een M3 2.3 (of 2.5) rijden zoals die van Mora.

2liter 4cylinder, uit welke BMW halen ze dat?
              Bij mijn weten zijn het maar de laatste nieuwe modellen die terug een 2l 4cylinder hebben. Vanaf de E30 waren de 2l toch 6cylinders?

Comment

• Idd, 2-liter E30-E36-... is 6-cilinder maar in die Compacts zit een 2-liter
                4-cilinder. Ik wou het in het begin ook niet geloven maar het stond zo in de test uitgevoerd door Autonews/Turbo Magazine (met die van Deferm). Ze puren daar toch 278 pk uit, de topversies zelfs 292 pk.

Comment

• Is er ook geen Compact met de 3.2 M3 motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                    Is er ook geen Compact met de 3.2 M3 motor?
                    Die van Sutens is een 3.2 M3 motor met om en bij de 340 pk.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Die van Sutens is een 3.2 M3 motor met om en bij de 340 pk.

En die geel-achtige? Die, als ik me goed herinner, debuteerde in de Omloop Van Vlaanderen en gemonteerd werd in de ateliers van Monserez? Is dat ook geen 3.2?

Comment

• Idd, die van Didier Duquesne, geprepareerd door Qvick. Daar zit de 3.2 in die vroeger in Lefevere's wagen zat.

Comment

• Die compactjes met al hun pk's hebben toch ook niet de beste wegligging? naar mijn gedacht zijn die wagens zeer bruut.

Als je kijkt naar suttens, schitterende rijder met schitterende wagen, zeer snel en spektaculair. Maar hoeveel van de rally's waar hij starte heeft hij uitgereden?
                          Dusquene ook zeer snel, in de tbr heb ik hem er ook zien afgaan op kp oekene, en nog redelijk zwaar zelfs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown
                            Idd, die van Didier Duquesne, geprepareerd door Qvick. Daar zit de 3.2 in die vroeger in Lefevere's wagen zat.
                            dacht et al. Heb die wagen enkele weken geleden zien staan in de ateliers van Monserez en hij was nog beschadigd van tijdens de Omloop... kan dat?

Comment

• kan ook TBR geweest zijn, daar heeft hij er afgegaan in oekene, en wat later in de gracht gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen
                                kan ook TBR geweest zijn, daar heeft hij er afgegaan in oekene, en wat later in de gracht gereden.
                                Ja zou kunnen, ik weet het niet meer. Ik denk toch dat er aanzienlijk wat kosten aan waren.

Comment

• hier zie je hem leggen met dank aan wrcplace.be

Comment

http://www.wrcplace.be/foto05/KL_TBR...s/photo11.html

hier zie je hem leggen met dank aan wrcplace.be
                                    Inderdaad, 't was zijn volledige linkerflank die beschadigd was!

Comment

• de tbr was toch zijn rally niet, hij is er ook afgegaan op kp oekene.

foto: www.shakedown.be

Comment

• rarara wie is dit?
                                        (dit is natuurlijk een oude foto, met dank aan KDM)
                                        Het is een gekende piloot in het vas kampioenschap.

Comment

rarara wie is dit?
                                          (dit is natuurlijk een oude foto, met dank aan KDM)
                                          Het is een gekende piloot in het vas kampioenschap.
                                          lefevere

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X