Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is mooi speelgoed. In welke rally's doet ie zoal mee? BK of provenciaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
      Dat is mooi speelgoed. In welke rally's doet ie zoal mee? BK of provenciaal?
      debuut in tielt, verdere programma weet ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen

Alvast iets om naar uit te kijken dan in Tielt!

Comment

Zal misschien ook in Komen rijden!

Verder weet ik nog dat Lefevre, Lietaer, Deferm, Milleville (uiteraard), Dequesne, Spillebeen etc aan de start komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
            Zal misschien ook in Komen rijden!

Verder weet ik nog dat Lefevre, Lietaer, Deferm, Milleville (uiteraard), Dequesne, Spillebeen etc aan de start komen.
            spillebeen zeker, want ik doe service voor hem.

Comment

spillebeen zeker, want ik doe service voor hem.
              Als ik tijd heb, kom ik even kijken...

Comment

• 3.2 van 320pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                  3.2 van 320pk
                  Waauw, de M3 motor met 23 pk minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                    Waauw, de M3 motor met 23 pk minder.

idd

Comment

• E36 M3 motor??? lijkt me redelijk onlogisch

Comment

E36 M3 motor??? lijkt me redelijk onlogisch
                        e46 motor

Comment

• heeft er iemand gisteren naar wallonie geweest voor de rally of rallysprint (dat ik helaas de naam niet van weet).

Het enige dat ik weet is dat het ergens rond de streek van mons was.

edit: RS Deux Bottes is de naam
                          Last edited by ; 10/04/2006, 13:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                            3.2 van 320pk
                            Waarom had die auto zo'n hoog startnummer in Tielt?

Comment

• Die wagen deed mee in het RACB Rally Criterium, bedoeld voor regionale piloten. En die begonnen pas te nummeren vanaf 101
                              Mooie wagen, helaas in een gracht gegaan zoals zovelen.

En die motor is een E36 M3 3.2 (kan Amerikaans model zijn), zoals Duquesne er een heeft en vroeger Lefevere ook (nu is het een uitgeboorde 3.4).
                              Een E46 M3 heeft standaard meer pk en heeft ook een lichter aluminium blok, de ene die ook ooit weten rijden heb daarmee was Bosmans in zijn E30. Dat was een kraam, amai

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown
                                Die wagen deed mee in het RACB Rally Criterium, bedoeld voor regionale piloten. En die begonnen pas te nummeren vanaf 101
                                Mooie wagen, helaas in een gracht gegaan zoals zovelen.

En die motor is een E36 M3 3.2 (kan Amerikaans model zijn), zoals Duquesne er een heeft en vroeger Lefevere ook (nu is het een uitgeboorde 3.4).
                                Een E46 M3 heeft standaard meer pk en heeft ook een lichter aluminium blok, de ene die ook ooit weten rijden heb daarmee was Bosmans in zijn E30. Dat was een kraam, amai
                                Lefevere rijdt rond met 3.5hartge motor.
                                Volgens mij heeft die motor van bosmans snel gebroken of heb ik het verkeerd?

Comment

• Lefevere heeft idd een door Hartge uitgeboorde motor, maar tis 3.4 en niet 3.5 (kijk maar op zijn site).

Bosmans heeft denk ik nooit problemen gehad met die motor, laatste rally ermee was TBR 2004 toen hij van de baan ging. Rijdt sindsdien met die witte E36, was bezig aan een E30 maar met die brand daar nu

Comment

• niemand foto's van rs deux bottes? of weet er iemand waar ik die kan vinden?

Comment

• www.rallyfoto.be/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown
                                        thx mate.
                                        Was debuut, van Hanssens Gauthier met BMW E30 316.
                                        Wordt ook een spektakelman. Dat beloofd.

Comment

• Gisteren gehoord van m'n vader, en daarnet gelezen op pitstop dat Lesnikov overleden is. Ie heeft enkele jaren geleden het ek rally gereden met een subaru impreza wrc.
                                          Twas helemaal geen goede piloot, maar toch spijtig nieuws!

RIP.

Het artikel:
                                          http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=11315

Comment

Working...
                                          X