Dat is mooi speelgoed. In welke rally's doet ie zoal mee? BK of provenciaal?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
Die wagen deed mee in het RACB Rally Criterium, bedoeld voor regionale piloten. En die begonnen pas te nummeren vanaf 101
Mooie wagen, helaas in een gracht gegaan zoals zovelen.
En die motor is een E36 M3 3.2 (kan Amerikaans model zijn), zoals Duquesne er een heeft en vroeger Lefevere ook (nu is het een uitgeboorde 3.4).
Een E46 M3 heeft standaard meer pk en heeft ook een lichter aluminium blok, de ene die ook ooit weten rijden heb daarmee was Bosmans in zijn E30. Dat was een kraam, amai
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shakedownDie wagen deed mee in het RACB Rally Criterium, bedoeld voor regionale piloten. En die begonnen pas te nummeren vanaf 101
Mooie wagen, helaas in een gracht gegaan zoals zovelen.
En die motor is een E36 M3 3.2 (kan Amerikaans model zijn), zoals Duquesne er een heeft en vroeger Lefevere ook (nu is het een uitgeboorde 3.4).
Een E46 M3 heeft standaard meer pk en heeft ook een lichter aluminium blok, de ene die ook ooit weten rijden heb daarmee was Bosmans in zijn E30. Dat was een kraam, amai
Volgens mij heeft die motor van bosmans snel gebroken of heb ik het verkeerd?
Comment
-
Lefevere heeft idd een door Hartge uitgeboorde motor, maar tis 3.4 en niet 3.5 (kijk maar op zijn site).
Bosmans heeft denk ik nooit problemen gehad met die motor, laatste rally ermee was TBR 2004 toen hij van de baan ging. Rijdt sindsdien met die witte E36, was bezig aan een E30 maar met die brand daar nu
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door shakedown
Was debuut, van Hanssens Gauthier met BMW E30 316.
Wordt ook een spektakelman. Dat beloofd.
Comment
-
Gisteren gehoord van m'n vader, en daarnet gelezen op pitstop dat Lesnikov overleden is. Ie heeft enkele jaren geleden het ek rally gereden met een subaru impreza wrc.
Twas helemaal geen goede piloot, maar toch spijtig nieuws!
RIP.
Het artikel:
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=11315
Comment
Comment