Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyHoe wast op de monteberg? Veel volk? Had ik het geweten was ik misschien ook eens afgekomen. Maar was het echt rats vergeten.
Dus geen start in Dranouter.
Wanneer ik van het ene naar het andere punt reed en door Dranouter kwam, was dat daar een fiasco. Parkeren was daar alvast niet mee mogelijk.
Op de plekken waar ik aanwezig was, stond niet zoveel volk.
Waarschijnlijk zal de slechte weersvoorspelling hier wel voor een deel schuld aan zijn, maar langs de andere kant kon ik daardoor rustig de nodige foto's nemen.
Wel opvallende was dat er, toch voor een West-Vlaamse rallysprint, niet massaal sperlint aanwezig was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaHad me voorgenomen om andere plekken op te zoeken dan vorig jaar.
Wanneer ik van het ene naar het andere punt reed en door Dranouter kwam, was dat daar een fiasco. Parkeren was daar alvast niet mee mogelijk.
Waarschijnlijk zal de slechte weersvoorspelling hier wel voor een deel schuld aan zijn, maar langs de andere kant kon ik daardoor rustig de nodige foto's nemen.
Wel opvallende was dat er, toch voor een West-Vlaamse rallysprint, niet massaal sperlint aanwezig was.
Twas misschien op
Alhoewel, volgens mij raken die mannen hun linten nooit op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyTwas misschien op
Alhoewel, volgens mij raken die mannen hun linten nooit op
De veiligheidsverantwoordelijke van de VAS liep ook rond in Dranaouter en hij was er eveneens mee eens dat men overdrijft met linten. (500m kost ±9euro) Men zou alvast, in de toekomst, de linten vooraan aan de weg, lager gaan hangen. Kan alleen maar positief zijn voor de fotografen en cameramensen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaIn West-Vlaanderen kopen ze dat aan in groep. Ineens een aantal paletten.
De veiligheidsverantwoordelijke van de VAS liep ook rond in Dranaouter en hij was er eveneens mee eens dat men overdrijft met linten. (500m kost ±9euro) Men zou alvast, in de toekomst, de linten vooraan aan de weg, lager gaan hangen. Kan alleen maar positief zijn voor de fotografen en cameramensen.
En tis ook enorm ambetant als ze die linten zo beginnen kruisen
God weet waarvoor dat goed is. Als ze gewoon 1 lint hangen waar de mensen moeten achter staan is iedereen tevreden, niet?
Comment
-
mooie pics atenza.
Voor het eerst heb ik de monteberg nat meegemaakt. Ik had er wel meer van verwacht. Het begon goed, wagen 1 en 2 meteen rond. Ik dacht van hier zal er zeer veel spektakel gegeven worden.
Jammergenoeg was het maar magertjes in de regen.
De 2e ronde was al iets beter, maar toch had ik meer verwacht van de monteberg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaHad me voorgenomen om andere plekken op te zoeken dan vorig jaar.
@Stevy: "Verboden zones moeten door linten afgesloten worden, anders is het geen zone,dus ook aan de baan en niet enkel waar het publiek moet komen te staan" luidt het volgens de Belgische wetgeving. Zou moeten aangeast worden eigelijk. Het doorkruisen van die zones is niet echt noodzakelijk.
Comment
Comment