Peter Van Vucht met een Audi Quattro.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
-
Pfauder Götz met een ex-Waldegaard Mercedes 450 slc. (een automatic!!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexenjaman, mooie foto's atenza.
jammer dat we geen onverhard hebben in w-vl.
De modder vloog ons letterlijk en figuurlijk om de oren.
Comment
-
Na een sorie kwam één van de veiligheidsmensen even met de gele vlag staan zwaaien. Na de doortocht van één wagen zag hij er net hetzelfde uit als de meeste fotograven die daar stonden plaatjes te schieten.
Comment
-
Als er nog iemand foto's van ons (Kim Colson - Davy Verwimp grijze saxo nr 6 heeft mag je die altijd doormailen naar kim.colson@skynet.be
Mercikes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KimsonAls er nog iemand foto's van ons (Kim Colson - Davy Verwimp grijze saxo nr 6 heeft mag je die altijd doormailen naar kim.colson@skynet.be
Mercikes
Kristal
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750Die man heeft blijkbaar een complete Italiaanse autocollectie ...
Kristal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaDe website van Guy Moerenhout: http://www.abarth-gmr.be/new/index.php
Ik kom die naam zoveel tegen ... Lijkt wel Meneer Mahy
Kristal
PS : Van de bewuste Saxo hebben wij helaas geen foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KimsonAls er nog iemand foto's van ons (Kim Colson - Davy Verwimp grijze saxo nr 6 heeft mag je die altijd doormailen naar kim.colson@skynet.be
Mercikes
Morgen verklein ik ze een beetje en stuur ik ze wel door.
btw. Proficiat met het prachtige resultaat: 2de plaats in divisie 1-2-3 en 1ste plaats in de klasse 3I.
Comment
-
Mocht er nog iemand foto's hebben van ons team (Subaru Impreza met nr.21) , die mogen altijd doorgezonden worden naar handebock@hotmail.com
dank bij voorbaat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaHeb ze even bij elkaar gezocht en heb er 21 gevonden (36MB).
Morgen verklein ik ze een beetje en stuur ik ze wel door.
btw. Proficiat met het prachtige resultaat: 2de plaats in divisie 1-2-3 en 1ste plaats in de klasse 3I.
In ieder geval al bedankt voor de moeite en de foto's!!
Ik denk dat ik tegen u ff gebabbeld heb in het wagenpark, kan dat?
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KimsonMercikes, het was idd beter dan we verwacht hadden...
In ieder geval al bedankt voor de moeite en de foto's!!
Ik denk dat ik tegen u ff gebabbeld heb in het wagenpark, kan dat?
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexenberucht en beroemd! ik heb je nog maar 2 maal gezien atenza, maar wist nooit zeker dat het u was.
2 jaar op rij, in oudenburg :-)
wie weet tijdens de omloop?
De omloop. Staat nog niet vast.
Comment
Comment