Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
    Das echt Didier in zijn gekende rijstijl.

btw: Didier is geen echte klassementsrijder, maar eerder een fun-show-beest.

Klassement Rallysprint:
    Algemeen: 29ste SPILLEBEEN DIDIER W5513 133
    Klasse 4-N: 6de SPILLEBEEN DIDIER W5513 121

Klassement Rally:
    Algemeen: 9de SPILLEBEEN DIDIER W5513 109
    Klasse 4-N: 9de SPILLEBEEN DIDIER W5513 109
    Ik denk dat die uitslagen van het kampioenschap niet echt representatief zijn voor zijn gereden uitslagen. Didier mikt niet op een kampioenschap en zit ook in een slechte, zoniet de slechtste klasse om punten te scoren. Maar in de TBR bv. reed hij wel in de top-25, wat toch zeker niet slecht is in zo'n rally als je ziet hoe spectaculair hij altijd doorkomt. En daarbij bijna altijd aan de finish en vrijwel nooit in de fout.

Trouwens Atenza, denken ze niet een vereenvoudiging van dat puntensysteem? Het is natuurlijk wel democratisch, en dat moet het ook wel blijven, maar je moet het systeem echt al goed kennen om te weten wie nog kampioen enz. kan worden... Die schrapresultaten, grote getallen,... het zou toch wel makkerlijker mogen vind ik, het zal dan alleszins makkelijker volgen zijn voor piloten, publiek en pers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown Bekijk Berichten
      Ik denk dat die uitslagen van het kampioenschap niet echt representatief zijn voor zijn gereden uitslagen. Didier mikt niet op een kampioenschap en zit ook in een slechte, zoniet de slechtste klasse om punten te scoren. Maar in de TBR bv. reed hij wel in de top-25, wat toch zeker niet slecht is in zo'n rally als je ziet hoe spectaculair hij altijd doorkomt. En daarbij bijna altijd aan de finish en vrijwel nooit in de fout.

Trouwens Atenza, denken ze niet een vereenvoudiging van dat puntensysteem? Het is natuurlijk wel democratisch, en dat moet het ook wel blijven, maar je moet het systeem echt al goed kennen om te weten wie nog kampioen enz. kan worden... Die schrapresultaten, grote getallen,... het zou toch wel makkerlijker mogen vind ik, het zal dan alleszins makkelijker volgen zijn voor piloten, publiek en pers
      Over het punten systeem heb ik niets te zeggen, daarvoor is er o.a. een werkgroep rally/rallysprint. Alleen zij kunnen voorstellen doen die daarna goed/afgekeurd worden door het uitvoerend comité en de Raad van Beheer.
      Ik hou me in de eerste plaats bezig met de vergunningen, de website, VAS-News.
      Meer dan werk genoeg hoor.
      Als ik daar over zou kunnen beslissen zou ik alle kampioenschappen totaal veranderen. Ik ben eerder voorstander van een systeem waarbij je punten scoort volgens het aantal deelnemers in je klasse. Nu is het zo dat iemand in klasse 1A dikwijls het maximum aan punten scoort omdat hij alleen aan de start staat. Iemand uit klasse 2E heeft meestal 15 en meer tegenstanders. Zo'n eerste plaats heeft veel meer waarde. Alleen krijgt die nu evenveel punten als de eenzame rijder in 1A.

Het huidige systeem is trouwens niet zo moeilijk, ondanks de schrapresultaten.
      Probleem is dat piloten meestal de reglementen niet lezen dan daardoor steeds van niets weten. Zelfde geval met het minimum aantal resultaten.
      Alles staat nochtans in het VAS-boekje, dat ze ieder jaar krijgen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Sebiet naar een vergadering ivm de VAS-prijsuitreiking in januari.
        Aantal uit te delen bekers: 382

Comment

Sebiet naar een vergadering ivm de VAS-prijsuitreiking in januari.
          Aantal uit te delen bekers: 382
          382 bekers
          Hoeveel disciplines zijn er dan wel?

Of krijgt elke piloot nen beker mss??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
            382 bekers
            Hoeveel disciplines zijn er dan wel?

Of krijgt elke piloot nen beker mss??
            Euh... 8 disciplines.

- Rally
            - Rallysprint
            - Omloop
            - Slalom
            - Rittensport
            - Karting
            - Kartcross
            - Rallycross

Eerste 5 in het algemeen klassement + eerste 3 per klasse krijgen een beker.

Comment

Op startpagina => disciplines

daarna bij de verschillende disciplines foto's kiezen in het menu. (op de naam van de wedstrijd klikken)
              Alweer merci in ons beider naam , want ik vond ze ook niet .
              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Doen er nog mee vanop het forum aan die ford rally contest?

Comment

Doen er nog mee vanop het forum aan die ford rally contest?
                  verklaar u nader?

Comment

Doen er nog mee vanop het forum aan die ford rally contest?
                    Hoe minder, hoe meer kans dat jij maakt.

Hou het dus maar stil...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      verklaar u nader?
                      Je moet eens kijken op de site van den racb of pitstop, tis zoiets lijk renault deed of doet voor die F 1.6. Daar ben ik twee keer voor naar francorchamps moeten gaan.

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                      Hoe minder, hoe meer kans dat jij maakt.

Hou het dus maar stil...
                      Idd maar er zijn al meer als 250 inschrijvingen! Dus tzal moeilijk worden vrees ik.

Comment

• Heb jij proberen meedoen aan die Renault-dinge daar toch?

Comment

Idd maar er zijn al meer als 250 inschrijvingen! Dus tzal moeilijk worden vrees ik.

Hoe weet je dat? Al een mail ontvangen met meer info? Ik nog niet, wel mail ter inschrijving gestuurd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Heb jij proberen meedoen aan die Renault-dinge daar toch?
                            Jepjep, twee keer zelfs.
                            De eerste keer was ik gewoon niet goed genoeg, geen ervaring op outdoorcircuits en met die karts in tegenstelling tot de meeste anderen die de week ervoor komen trainen waren.
                            De tweede keer was ik 1 duizendste te traag om in zolder te mogen gaan rijden. Jammer maar helaas. Rally is veel meer m'n ding als circuit en karting.

Oorspronkelijk geplaatst door shakedown Bekijk Berichten
                            Hoe weet je dat? Al een mail ontvangen met meer info? Ik nog niet, wel mail ter inschrijving gestuurd.
                            Check pm

Comment

Je moet eens kijken op de site van den racb of pitstop, tis zoiets lijk renault deed of doet voor die F 1.6. Daar ben ik twee keer voor naar francorchamps moeten gaan.

Hoeveel kost da Stevy?

Comment

De tweede keer was ik 1 duizendste te traag om in zolder te mogen gaan rijden. Jammer maar helaas. Rally is veel meer m'n ding als circuit en karting.
                                Damn, jammer. Hopelijk lukt het nu op jouw ondergrond.

Comment

• omdat het nu toch tijdje stilligt even rondkijken op de vas site en wat mooie fotos uithalen:

Short struiden

Last edited by ; 14/12/2006, 21:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichten
                                    omdat het nu toch tijdje stilligt even rondkijken op de vas site en wat mooie fotos uithalen:

**kan weer geen foto's zetten**

toch [img] url foto [/img] ???
                                    Zonder spatie wel te verstaan

Comment

• moorslede:

Comment

• Een filmke van Fan Tv op de pitstop site...
                                        Dit is gewoon hilarisch als co

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
                                          Een filmke van Fan Tv op de pitstop site...
                                          Dit is gewoon hilarisch als co

http://www.pitstoptv.info/pitstop/?page_id=430
                                          OMG
                                          wat een taaltje en die co is echt niet normaal, zo opgefokt dat die is

Comment

Working...
                                          X