Oorspronkelijk geplaatst door Stephane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHmm, ik vrees dat ik geen toestemming zal krijgen van mijn ouders...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenyou're free to join us
'k hoop Stevy en de anderen ook te ontmoeten ergens ten velde
Kzal u m'n nr pmmen, je moet maar eens bellen morgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenZoals het er naar uitziet ga'k heel tweekend in het servicepark rondhangen, voor itv's te maken, helpen bij de montage, onboards vervangen etc...
Kzal u m'n nr pmmen, je moet maar eens bellen morgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHmm, ik vrees dat ik geen toestemming zal krijgen van mijn ouders...
Comment
-
ah stevy
jij was de landbouwcrosser bij ons lol
Ik heb fotokes van u
waarschijnlijk de enigste samen met mijn broer want verder stond er niemand op dat punt.
was een spectaculair punt zulle daar amaai wat we daar gezien hebben
Hier mijn albumke
Je staat op pagina 2 stevy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenwaar kunnen we live de resultaten volgen van de condroz??
en waarom zijn die filmpjes topics verdwenen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenWat is er gebeurd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenLoix heeft 6 minuten straftijd gekregen omdat hij te vroeg is ingeklopt voor de start van kp 10. Hij is daarom niet meer gestart vanmorgen.
Ondertussen is het spannend in de Condroz rally.. zowel Duval als Casier hebben wat problemen met de wagen.. maar Casier heeft vandaag al 13 seconden kunnen goedmaken op Duval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk Berichtenniet ingeklopt... maar gewoon de tijdszone is binnen gereden.
Ondertussen is het spannend in de Condroz rally.. zowel Duval als Casier hebben wat problemen met de wagen.. maar Casier heeft vandaag al 13 seconden kunnen goedmaken op Duval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk Berichtenvia ris-timing.be
Ik zie trouwens dat alexen me al op die vraag had geantwoord! Had het nog niet gezien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDuval heeft getest voor de condroz. Knappe livery zeg op die Punto!
bron: pitstop.tv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenDit is een lekkere foto zeg...
Comment
Comment