prachtige foto's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk Berichtenah stevy
jij was de landbouwcrosser bij ons lol
Ik heb fotokes van u
waarschijnlijk de enigste samen met mijn broer want verder stond er niemand op dat punt.
was een spectaculair punt zulle daar amaai wat we daar gezien hebben
Hier mijn albumke
Je staat op pagina 2 stevy
http://users.telenet.be/jurgenduprez/TBRrally2007/
Nee serieus, khad me laten verrassen door het gladde asfalt en een beginnersfoutje gemaakt (nog maar m'n 2e rally) vanaf daarna ben ik heel voorzichtig beginnen rijden om km's te maken met de fiesta.
Khad overal nog veel marge om sneller te gaan maar wou de auto absoluut niet plooien 2 weken voor de condroz...
Tnx voor de foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenBIj de VRT zijn ze nu wel erg snel met reportages. De rally is juist gedaan en het verslag is er al.
Stevy, stond ge een babbelke te slaan met Casier en co toen ze de 207 moesten duwen?
Soms wel stressie zoals in Roeselare als er in de laatste kp's nog spectaculaire dingen gebeuren...
Ja, en we moeten het onboardcameratje er ook uithalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenKheb u ook gezien
Mooie beelden op La Deux in die lange s bocht, allemaal 't land binnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenKdacht van ja, den boer zijn veld maar eens omploegen zekerst
Nee serieus, khad me laten verrassen door het gladde asfalt en een beginnersfoutje gemaakt (nog maar m'n 2e rally) vanaf daarna ben ik heel voorzichtig beginnen rijden om km's te maken met de fiesta.
Khad overal nog veel marge om sneller te gaan maar wou de auto absoluut niet plooien 2 weken voor de condroz...
Tnx voor de foto's
De tweede boucle was het net zoals de eerste enorm veel spektakel daar
Comment
-
Het lag er spekglad, in de ochtend, daar op SS3 en Duval deed het erg voorzichtig. Loix daarentegen ging er sneller door en maakte een kleine fout waarna hij nogmaals van de baan ging in de haakse bocht. Hij was niet de enige want vele anderen gingen er daar ook af. Bouffier ging zelfs door het publiek. Princen wist zich maar half te redden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenja, samen met TimJ enkel Wanze-Marneffe en Villiers gedaan... beide tweemaal.. foto's ervan volgen nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenja, samen met TimJ enkel Wanze-Marneffe en Villiers gedaan... beide tweemaal.. foto's ervan volgen nog
Comment
Comment