Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oei das jammer!

Wiens Fiesta ging het zijn? Ze hebben toch meer dan één wagen bij Floral?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
      ahbon, had ik het geweten, we stonden op 100m van elkaar. Geen grijze landcruiser zijn staan int veld daar? Dat waren wij
      ik heb eraan de service van Kronos nog achter gevraagd waarmee jullie reden, maar jammer genoeg niet op gelet op de kp's

nog gauw 3 foto's van de ochtend
      de Porsche's van Sneijers en Duez

Sneijers:

Duez:

Comment

• Zondag Hemicuda in Kortemark niet vergeten jullie fototoestel mee te brengen, het zal de moeite zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuselise Bekijk Berichten
          Zondag Hemicuda in Kortemark niet vergeten jullie fototoestel mee te brengen, het zal de moeite zijn.
          Ja? Welk soort parcours is het daar? Beetje tbr style?
          Kheb gehoord dat het er tamelijk vettig bij zou liggen.
          Kga mss wel eens ff afkomen nu ik er toch niet moet rijden

Comment

• Zal inderdaad vettig zijn, zijn 4 mooie kp's.
            Meer te vinden op de site van Hemicuda zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
              Princen:

wie is er nu zo stom van daar te gaan staan... dan zijn ze verbaasd dat er ongelukken gebeuren

Comment

• De 10 meter zone is de andere niet. Groot verschil tussen vlaanderen en wallonie vind ik.

In wallonie mag je bijna op de weg staan bij wijze van spreken, in vlaanderen heb je soms je verrekijker nodig.

Comment

• Gaat er hier iemand naar het BK rallycross in Mettet op zondag.
                  De eerste keer dat ze het circuit daar gebruiken voor rallycross.Blijkbaar zouden er ook rallydemostraties zijn.Duval????
                  Last edited by ; 10/11/2007, 03:06.

Comment

• Succes aan het shakedown team vandaag !!

Comment

• Er zou tijdens de rallysprint van Villers een toeschouwer zijn omgekomen
                      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                        Er zou tijdens de rallysprint van Villers een toeschouwer zijn omgekomen
                        Spijtig voorval , gelukkig dat het in Wallonië gebeurde, anders stonden de gazetten hier weer vol, nu ga je er niets van merken in de media.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• net terug van koekelare, jammer dat het zoveel stilgelegd geweest is
                          wij hebben geen brokken gehad, zowel de hanssens als vandenbuclke zijn zonder brokken aangekomen
                          minder goed is het voor patrick snijers... hij heeft geen ernstige verwondingen voor zover ik gehoord heb, maar de porsche is goed voor het schroot...
                          BMW E10 1600ti 1967
                          BMW E10 2002tii 1973
                          BMW E30 325i sedan 1986
                          BMW E36 318is cabrio 1995
                          BMW E36 320i cabrio 1994
                          BMW E91 318d touring 2006
                          MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichten
                            net terug van koekelare, jammer dat het zoveel stilgelegd geweest is
                            wij hebben geen brokken gehad, zowel de hanssens als vandenbuclke zijn zonder brokken aangekomen
                            minder goed is het voor patrick snijers... hij heeft geen ernstige verwondingen voor zover ik gehoord heb, maar de porsche is goed voor het schroot...
                            F*ck wat is er wel gebeurd?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              F*ck wat is er wel gebeurd?????
                              hij moet ergens van de baan afgeraakt zijn, heeft blijkbaar een serieuse crash gehad, de porsche zou total loss zijn rechtsachterkant is ernstig geraakt, achterwiel is afgescheurd ofzo
                              BMW E10 1600ti 1967
                              BMW E10 2002tii 1973
                              BMW E30 325i sedan 1986
                              BMW E36 320i cabrio 1994

Comment

hij moet ergens van de baan afgeraakt zijn, heeft blijkbaar een serieuse crash gehad, de porsche zou total loss zijn rechtsachterkant is ernstig geraakt, achterwiel is afgescheurd ofzo
                                Damn dat is slecht nieuws! Vooral voor Snijers zelf dan en voor volgend seizoen...!

Comment

Dacht dat het enkel dat achterwiel is.. de crash en total loss is het eerste wat ik er van hoor... en zou me niet vermoeden dat het een beetje overdreven is.

Nog wat foto's: http://www.tracklife.net/index.php?o...2_itemId=34560

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk Berichten
                                    Dacht dat het enkel dat achterwiel is.. de crash en total loss is het eerste wat ik er van hoor... en zou me niet vermoeden dat het een beetje overdreven is.

Nog wat foto's: http://www.tracklife.net/index.php?o...2_itemId=34560
                                    Dat zou een immense opluchting zijn!

Comment

• Meer info betreffende het ongeval in Villers:

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk Berichten

al zulke gegevens lopen als een vuurtje op het servicekamp...
                                        we hebben de auto niet gezien, enkel veel van gehoord...
                                        hopelijk is het zo niet natuurlijk
                                        hier mijn fotos
                                        ik deed service voor wagen nr 61 & 62

BMW E10 1600ti 1967
                                        BMW E10 2002tii 1973
                                        BMW E30 325i sedan 1986
                                        BMW E36 320i cabrio 1994

Comment

Working...