Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verdorie hé, was ik maar in de regio van Spa! Heb deze morgen een live reportage gezien van Champions. Het is werkelijk magnifique! De rally, het decor, de strijd, de sfeer,... alles is er voor een zeer geslaagde rally!

En ik wou gvd de reportage van dag 1 bekijken op pitstop.tv en wat blijkt? Alleen ADSL-klanten kunnen tegenwoordig nog naar de online-video reportages kijken! En ik die dacht dat pitstop, een website was voor om het even welke autosportliefhebber!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      Verdorie hé, was ik maar in de regio van Spa! Heb deze morgen een live reportage gezien van Champions. Het is werkelijk magnifique! De rally, het decor, de strijd, de sfeer,... alles is er voor een zeer geslaagde rally!

En ik wou gvd de reportage van dag 1 bekijken op pitstop.tv en wat blijkt? Alleen ADSL-klanten kunnen tegenwoordig nog naar de online-video reportages kijken! En ik die dacht dat pitstop, een website was voor om het even welke autosportliefhebber!

Yep prachtige beelden.

Moet je eigelijk betalen voor gewoon langs de weg te staan voor het BK ? En zoja, hoeveel ?

Ik ga proberen er vanaf nu toch wat meer bij te zijn....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
        Yep prachtige beelden.

Moet je eigelijk betalen voor gewoon langs de weg te staan voor het BK ? En zoja, hoeveel ?

Ik ga proberen er vanaf nu toch wat meer bij te zijn....
        Hangt er een beetje vanaf. Bij de ene rally zijn de controles scherper dan de andere. 't Is ook afhankelijk van de plaats die je uitkiest om te gaan staan. Is het een plaats waar een publieke zone voorzien is met eventueel een grote parking, dan moogt ge u aan een controle verwachten. Gaat ge daarentegen naar een rustigere plaats waar niet zo veel volk komt, dan zult ge geen controle hebben.
        Vroeger waren die controles scherper, maar de laatste jaren is er gewoon een tekort aan vrijwilligers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
          Hangt er een beetje vanaf. Bij de ene rally zijn de controles scherper dan de andere. 't Is ook afhankelijk van de plaats die je uitkiest om te gaan staan. Is het een plaats waar een publieke zone voorzien is met eventueel een grote parking, dan moogt ge u aan een controle verwachten. Gaat ge daarentegen naar een rustigere plaats waar niet zo veel volk komt, dan zult ge geen controle hebben.
          Vroeger waren die controles scherper, maar de laatste jaren is er gewoon een tekort aan vrijwilligers.
          Ok, dat wordt dus helemaal niet betalen.

iemand naar Hannuit 13 maart ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
            Ok, dat wordt dus helemaal niet betalen.

iemand naar Hannuit 13 maart ?
            Hangt af van het deelnemersveld.

Comment

• Morgen iemand naar de Short-Rally van Zuid-Limburg?

Alvast een mooi deelnemersveld met o.a. de gebroeders Colsoul, Matterne, Hopmans e.a. met Mitsubishi's. Het debut van Van Woensel met de BMW M3 E30 en de terugkeer van Erik Vleminckx met de Toyota Celica GT4.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Short Rally Zuid-Limburg - 06/03/2005

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Algemeen winnaars: Laruelle - Geuns (Mitsubishi Lancer Evo 7)

Comment

• Wie gaat er naar moorslede?
                                  Museeuw met Andy lefevere
                                  Commeyne met joeni
                                  mattan met gunter monnens

geef de 'coureurs' maar een goeie waterdichte pamper en een kotszakje

Comment

• ikke ga.
                                    heb juist effe met de teamwagen van mijn kozen mogen meegaan. een saxo. man man. sleuren dat die doet. kreeg er kippevel van. was een ongeloofelijke ervaring. zo hard afgeveerd. je plakt letterlijk in die kuipjes.

Comment

• Niet veel reactie meer in dit topic???

Comment

• Ik zat afgelopen weekend in Zolder voor de Tourig Cup / Sprinterscup - Historics, anders was ik ook wel in Moorslede aanwezig geweest. Kan me moeilijk in twee delen hé.

Alexen, ben je zelf ook naar de wedstrijd geweest? Foto's ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen
                                          Wie gaat er naar moorslede?
                                          Museeuw met Andy lefevere
                                          Commeyne met joeni
                                          mattan met gunter monnens

geef de 'coureurs' maar een goeie waterdichte pamper en een kotszakje
                                          Pfff... ik zou normaal gekomen zijn zondag na mijn werk 's voormiddags, maar ik had g*dverdomme huisarrest! Ik moest studeren!

Wie gaat er naar de TAC binnen twee weken?

Comment

Working...
                                          X