Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
    Ik zat afgelopen weekend in Zolder voor de Tourig Cup / Sprinterscup - Historics, anders was ik ook wel in Moorslede aanwezig geweest. Kan me moeilijk in twee delen hé.

Alexen, ben je zelf ook naar de wedstrijd geweest? Foto's ??

ik moest helaas ook studeren, hoewel het maar 5km ver was

Comment

• /////////////////

Comment

• *toink*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
          *toink*
          Dat moét toch slecht aflopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
            Dat moét toch slecht aflopen?
            a) Hij stuurt naar rechts en de auto komt terug op zijn wielen, maar gaat rechtdoor ergens een huis in.
            b) Hij blijft meesturen, rolt op zijn dak en blijft waarschijnlijk doorrollen, een huis in.
            c) Als bij wonder gebeurt er niets en rijdt hij de race op 2 wielen uit. (uiteindelijk bij de finish zal hij wel in een huis belanden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
              a) Hij stuurt naar rechts en de auto komt terug op zijn wielen, maar gaat rechtdoor ergens een huis in.
              b) Hij blijft meesturen, rolt op zijn dak en blijft waarschijnlijk doorrollen, een huis in.
              c) Als bij wonder gebeurt er niets en rijdt hij de race op 2 wielen uit. (uiteindelijk bij de finish zal hij wel in een huis belanden)
              lol

Snelheid is wel belangrijk he ... als die meezit, en je stuurt de juiste richting, verlies je enkel wat tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                Ik zat afgelopen weekend in Zolder voor de Tourig Cup / Sprinterscup - Historics
                Heb je daar foto's van? De Sprinterscup was ook aanwezig op het New Race Festival gisteren en eergisteren omdat de Cliocup pas vanaf de world series in zolder vervangen zal worden door de Megane Trophy. Ik vond die sprinterscup op de Belcar na het beste van het programma. Daar zaten enkele pareltjes tussen zoals die Porsche Spyder en Turbo, BMW 2002 Turbo, Lotus Elan, MG's en andere britse roadsters,... Echt low budget racing op zijn best.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                  Heb je daar foto's van? De Sprinterscup was ook aanwezig op het New Race Festival gisteren en eergisteren omdat de Cliocup pas vanaf de world series in zolder vervangen zal worden door de Megane Trophy. Ik vond die sprinterscup op de Belcar na het beste van het programma. Daar zaten enkele pareltjes tussen zoals die Porsche Spyder en Turbo, BMW 2002 Turbo, Lotus Elan, MG's en andere britse roadsters,... Echt low budget racing op zijn best.
                  Ik vond dat in feite ook, Belcar is machtig, maar teveel uithouding en te weinig sprint naar mijn idee. De minis waren weinig boeiend (en een te klein veld voor een eenmerken cup). De oldtimercup zijn tenminste echte freaks. Het is opvallend hoe die wagens - van diverse pluimage - dicht bij elkaar bleven, terwijl al die minis apart leken te rijden ...

Comment

• wie gaat er zondag naar tielt?
                    nog enkele foto's om topic wat op te kleuren

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Waar is dat juist te doen van het weekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen
                              wie gaat er zondag naar tielt?
                              nog enkele foto's om topic wat op te kleuren
                              TAC Rally??
                              Ik zou wel willen gaan, ken jij plekjes waar je goed zicht hebt?

Comment

• Tis ronde van vlaanderen, jammer............

Comment

• volgens sport.be

Ex-Europees rallykampioen Bruno Thiry begint maandag 4 april aan een nieuwe carrière. De 43-jarige Belg zit sinds 1 januari werkloos thuis en zocht de afgelopen maanden een nieuwe job.

Die heeft hij nu gevonden als testrijder voor het bandenmerk Goodyear. "Maandag begint een nieuw leven voor mij", vertelt Bruno Thiry. "Sinds 1 januari zit ik thuis. Op dit moment is het crisis in de autosport en is het moeilijk om aan een nieuwe job te geraken. En omdat ik ook niet eeuwig kan blijven thuiszitten, ben ik op zoek gegaan naar werk. En ik denk dat ik een mooie uitdaging gevonden heb."

Aanstaande maandag begin hij als testrijder voor het bandenmerk Goodyear. Thiry: "De eerste maand krijg ik een opleiding en dan wordt er een evaluatie gemaakt. Voldoe ik aan hun eisen en staat het werk mij aan, dan doen we gewoon verder."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen
                                    wie gaat er zondag naar tielt?
                                    Is dat zondag ook ?
                                    Want op de site staat 1 en 2 april ?

Want ik zou graag eens willen gaan kijken. Heb nog nooit een rally gezien, en ik denk wel dat het de moeite is.

Of is er deze zondag ergens anders nog een rally te doen ?

alvast bedankt

Comment

• Ik wil ook gaan maar liefst met wat volk mee die goeie plekjes kenne...

Comment

• Ben gisteren geweest. Ik vond het super! 't Was mijn eerste rally van het nieuwe seizoen, 't was mooi weer en ik mocht na een weekje vakantie weer volop met m'n MINI'tje rijden... Kortom een perfect geslaagde dag gisteren! Ik heb met volle teugen genoten!

Over de wedstrijd zelf dan:
                                        Eerst een vooral was het jammer dat de drie Vergokan-boys niet aan de start stonden, doordat de vader van de grote baas van Vergokan overleden was. Een geval van overmacht dus...
                                        Verder was het zeer aangenaam, met een bijzondere winnaar! Andy Lefevre met zijn schitterende BMW E36 voorzien van M3 motor en sequentiële versnellingsbak! Schitterende wagen!
                                        De rally was een heuse secondenstijd vooral voor de tweede, derde en vierde plaats. Echt de moeite!

Straks mss nog enkele foto's!

Comment

• foto's???

Op naar komen zou ik zeggen

Comment

Working...
                                          X