Oorspronkelijk geplaatst door alexen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
vorig jaar naar komen geweest, bar slecht weer en we stonden bijna aan de finish waar er je ze een links 3 vervolgens rechts 3 en dan enkele waaiers na elkaar zag nemen, de ene na de andere begon te slippen of ging in het land.
En dit jaar gaat de blueracing BMW volluit voor het spektakel dus ga ik zeker kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexenvorig jaar naar komen geweest, bar slecht weer en we stonden bijna aan de finish waar er je ze een links 3 vervolgens rechts 3 en dan enkele waaiers na elkaar zag nemen, de ene na de andere begon te slippen of ging in het land.
En dit jaar gaat de blueracing BMW volluit voor het spektakel dus ga ik zeker kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexenslecht weer = veel spektakel
Maar moest je dus een rode MINI zien met langs achter affiches plakken voor de Comines rally, dan ben ik het!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexenKomen was prachtig! jammer dat er sommigen van de vas niet mochten starten.
btw: De Blueracing BMW heeft de spektakelprijs gewonnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MICHben ook gaan kijken naar Komen. was idd prachtig. ook het weer viel mee. heb je die kp gezien onder de expres weg door. in die kleine tunnel?
ik heb 3kp's gedaan, wel niet onder een brug gestaan maar elders was het ook mooi. iemand foto's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexenzaterdag: mss naar wervik
volgende week zaterdag: zker monteberg
volgende week zondag: mss monteberg
Moet wel, want breng de nieuwe VAS-veiligheidsfolder mee naar Wervik. (Vers van de pers.)
Volgende week zaterdag ben ik ook in de Monteberg om fotootjes te maken.
Comment
-
-
-
-
Comment