Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen
    foto's???

Op naar komen zou ik zeggen
    Ga je naar Komen? Ik ga ook alleszinds naar Komen, mijn oom is namelijk één van de organisatoren. Heb hem vandaag gezien en hij heeft het ongelooflijk druk!! Zo'n rally organiseren vraagt toch wel enorm veel werk!!

Comment

• vorig jaar naar komen geweest, bar slecht weer en we stonden bijna aan de finish waar er je ze een links 3 vervolgens rechts 3 en dan enkele waaiers na elkaar zag nemen, de ene na de andere begon te slippen of ging in het land.

En dit jaar gaat de blueracing BMW volluit voor het spektakel dus ga ik zeker kijken.

Comment

vorig jaar naar komen geweest, bar slecht weer en we stonden bijna aan de finish waar er je ze een links 3 vervolgens rechts 3 en dan enkele waaiers na elkaar zag nemen, de ene na de andere begon te slippen of ging in het land.

En dit jaar gaat de blueracing BMW volluit voor het spektakel dus ga ik zeker kijken.
        Vorig jaar was het inderdaad balen van het weer! Grijs, regen, wind... Echt een stormige dag! Hopelijk is het dit jaar beter...

Comment

• slecht weer = veel spektakel

Comment

slecht weer = veel spektakel
            Das waar, maar niet goed voor de publieke opkomst. Als organisator is het altijd vele beter dat het zonnetje schijnt!

Maar moest je dus een rode MINI zien met langs achter affiches plakken voor de Comines rally, dan ben ik het!

Comment

• lol, wie zal de spektakelprijs winnen?
              pronostiek? (top 3)

1)spillebeen
              2)denys
              3)boury

Comment

• Komen was prachtig! jammer dat er sommigen van de vas niet mochten starten.

btw: De Blueracing BMW heeft de spektakelprijs gewonnen.

Comment

Komen was prachtig! jammer dat er sommigen van de vas niet mochten starten.

btw: De Blueracing BMW heeft de spektakelprijs gewonnen.
                  ben ook gaan kijken naar Komen. was idd prachtig. ook het weer viel mee. heb je die kp gezien onder de expres weg door. in die kleine tunnel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MICH
                    ben ook gaan kijken naar Komen. was idd prachtig. ook het weer viel mee. heb je die kp gezien onder de expres weg door. in die kleine tunnel?

ik heb 3kp's gedaan, wel niet onder een brug gestaan maar elders was het ook mooi. iemand foto's?

Comment

• 't Was inderdaad leuk! Vooral die Z3 Coupé M vond ik machtig! hij is trouwens op de derde plaats geeindigd. Ik ben oa langs een kasseistrook gaan staan... ZALIG gewoon!!

Comment

• ik ook langs kassei strook die Z3M is inderdaad prachtig en levert ng spektakel ook.

Comment

• geen reacties meer?

Comment

• Idd, ofwel waren ze zo gortig dat ze gewist zijn

Comment

• Niet direct! Mijn volgende rally wordt de Ypres Westhoek. Nu ist blok en dus even gedaan!

Tenzij da ge de Gumball meerekent...

Comment

• zaterdag: mss naar wervik
                                volgende week zaterdag: zker monteberg
                                volgende week zondag: mss monteberg

Comment

zaterdag: mss naar wervik
                                  volgende week zaterdag: zker monteberg
                                  volgende week zondag: mss monteberg
                                  Zaterdag ben ik alvast aanwezig.
                                  Moet wel, want breng de nieuwe VAS-veiligheidsfolder mee naar Wervik. (Vers van de pers.)

Volgende week zaterdag ben ik ook in de Monteberg om fotootjes te maken.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• De eerste foto's van de 12 uren van Wervik.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X