Oorspronkelijk geplaatst door alexen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
Kris Princen's wagen na z'n crash van deze middag:
(sorry voor de mindere kwaliteit maar foto met m'n gsm genomen)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenKris Princen's wagen na z'n crash van deze middag:
(sorry voor de mindere kwaliteit maar foto met m'n gsm genomen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenAmaai, de mannen van JetCar zullen content zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenIk denk dat ze vre content mogen zijn dat hun piloten nog leven. Ik was ong een 40min na het ongeval ter plaatste en volgens de marshalls zouden de piloten er niet uitgeraakt zijn was het niet van enkele toeschouwers die in het water gesprongen zijn om ze uit den auto te helpen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenwat ik me al lang afvraag.. die karren moeten straatlegaal zijn, maar mag je er een gewone verzekering op pakken voor door de week rond te "tuffen"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Hoeveel jaar is dat nu al geleden? Kende je Rocco, ie woonde toch ook van Oud-Turnhout he?
Comment
-
Mooi voor Casier, hij zou ook een 4tal IRC wedstrijden meerijden die hij vorig jaar ook gereden heeft. Ieper is er al zeker bij. Hopelijk Madeira ook.
+ Nog goed nieuws, voor mij dan.
Vanaf Wallonie start ik in de Fiesta Trophy.
Mijn (voorlopig) programma voor 2008:
Rally De Wallonie
Ypres Westhoek Rally
Omloop Van Vlaanderen
Haspengouw Rally
Rally Du Condroz
Het is niet uitgesloten dat er mss nog een rallysprint of regionale rally bijkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
Comment
-
-
Gisteren nog het parkoers doorgekregen, ondanks dat ik niet aanwezig kan zijn.
Liefhebbers ?
Comment
Comment