Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
    grB´s
    Stelt er u niet teveel van voor zé, ze gaan niet hard. Heb ze reeds 2x gezien in de Eiffel-rally. Maar 't geluid & de wagens maken al veel goed!!
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Gisterenavond was het shakedown ....

Laat ons hopen dat het droog blijft zaterdag
      want de manier waarop snijers gisteren passeerde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
        Gisterenavond was het shakedown ....

Laat ons hopen dat het droog blijft zaterdag
        want de manier waarop snijers gisteren passeerde
        Ze geven wisselvallig weer uit, twas wss dus weer in de regen te doen zijn in tielt. Hopelijk niet zo erg als 2-3 jaar geleden want toen wast er echt over

Comment

• Comment

• Als die meedoet in tielt ... dan wil ik ne ganse dag in de gietende regen staan

Comment

• Dit jaar moet ik passen voor Tielt anders was ik van de partij

Comment

• De shakedown viel idd al goed mee. Jammer van die ax die overkop ging. Wss ben ik er ook bij in tielt maar we zien nog hoe laat het vanavond wordt.

Comment

• Rally tielt

Er was hier vandaag al lekker veel lawaai te horen in de straatjes rond mijn huis

Ik ben morgen op post !

In Aalter stond er deze morgen een Engels team met een Audi Quattro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                    Stelt er u niet teveel van voor zé, ze gaan niet hard. Heb ze reeds 2x gezien in de Eiffel-rally. Maar 't geluid & de wagens maken al veel goed!!
                    Ik kan mij dat wel voorstellen,die gasten gaan geen overdreven risico´s nemen hé.
                    Op de smalle wegen rond Tielt zullen ze allesinds kalm zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                      + Nog goed nieuws, voor mij dan.

Vanaf Wallonie start ik in de Fiesta Trophy.

Mijn (voorlopig) programma voor 2008:

Rally De Wallonie
                      Ypres Westhoek Rally
                      Omloop Van Vlaanderen
                      Haspengouw Rally
                      Rally Du Condroz

Het is niet uitgesloten dat er mss nog een rallysprint of regionale rally bijkomt.
                      Subliem ! Dikke proficiat !
                      Ik zal voor je duimen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                        Wie gaat er zaterdag naar Tielt.

Tieltse automobielclub - organisator van de TAC-rally, East-Belgian rally, Molen Classic, de Leeuwenrit en de Nachtravenrit

grB´s
                        aangezien het in de achtertuin is ga ik wss. wel een kijkje nemen
                        saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                        saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                        saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                        saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                        saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                        renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                        Porsche 993 (1994)

Comment

• Ik zit bij toeval in langemark dus straks ook een Tieltje forceren
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Rally Tielt

Net thuis van de rally, 4 uur in de koude, de wind en de regen gestaan.
                            Een mens moet er wat voor over hebben

Ik zal hier straks wat fotookes posten.

Comment

• De finish in de Europahal in Tielt was de moeite waard om te zien.
                              Men kon de wagens nog eens van dicht bekijken.

Kris Princen heeft de rally gewonnen, proficiat !

De groeten aan Snijers zijn co-rijdster (ik was diegene die vooraan stond bij het binnenkomen, met de pet)

Comment

• Vandaag 1speciale gedaan,koud,nat,veel te voorzichtige rijders...
                                Ik had er geen zin meer in,i´m getting old!!!!
                                Toch nog wat rondgetoerd tussen mijn favorieten,de GrB wagens.

Een tof gesprek gehad met de eigenaar van de Datsun 240RS,de Hollanders die meewaren met die Metro 6R4.

Maar vooral met Yvonne Mehta,heerlijke vrouw,kom bijna mijn oma zijn,is hoogst waarschijnlijk al enkele jaren gepesioneerd en bewaard haar tanden ´s nachts in een glas.Maar als je die dame zichzelf ziet voorbereiden om in die Triumph te stappen,waanzinnig.

Een stukje palmeres van deze dame,die de rallywagens van nu lelijk vind en de rally´s te kort.Een van haar verhalen vandaag ging over een rally met Schekar,waar ze hun eerste stop van 8uur kregen ,na 72 uur bijna onafgebroken rijden.

Last edited by ; 06/04/2008, 01:34.

Comment

• Comment

• RS200,maar de man heeft thuis nog wat meer staan,9GrB wagens,waaronder ook nog de RS200 van Droogmans(Belga)

Machtige nrplaat,dit is nog eens gepersonaliseerd.

Comment

• Sport Quattro´s

Le Didier was er ook met zijn RTL-crew.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Ik zit bij toeval in langemark dus straks ook een Tieltje forceren
                                        niet gelukt en dat vind ik rot

Groep B
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Kvond het nog een mooie rally, tamelijk wat mooie auto's, wisselvallig weer -> veel glijden en doen.
                                          Wel jammer dat ze die GrB's niet tussen de historics en de moderne hadden gestoken, nu heb ik ze geen enkele keer kunnen zien rijden (buiten in de service).

Comment

Working...
                                          X