Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Laat ons hopen dat het droog blijft zaterdag
want de manier waarop snijers gisteren passeerde
Ze geven wisselvallig weer uit, twas wss dus weer in de regen te doen zijn in tielt. Hopelijk niet zo erg als 2-3 jaar geleden want toen wast er echt over
Vandaag 1speciale gedaan,koud,nat,veel te voorzichtige rijders...
Ik had er geen zin meer in,i´m getting old!!!!
Toch nog wat rondgetoerd tussen mijn favorieten,de GrB wagens.
Een tof gesprek gehad met de eigenaar van de Datsun 240RS,de Hollanders die meewaren met die Metro 6R4.
Maar vooral met Yvonne Mehta,heerlijke vrouw,kom bijna mijn oma zijn,is hoogst waarschijnlijk al enkele jaren gepesioneerd en bewaard haar tanden ´s nachts in een glas.Maar als je die dame zichzelf ziet voorbereiden om in die Triumph te stappen,waanzinnig.
Een stukje palmeres van deze dame,die de rallywagens van nu lelijk vind en de rally´s te kort.Een van haar verhalen vandaag ging over een rally met Schekar,waar ze hun eerste stop van 8uur kregen ,na 72 uur bijna onafgebroken rijden.
Kvond het nog een mooie rally, tamelijk wat mooie auto's, wisselvallig weer -> veel glijden en doen.
Wel jammer dat ze die GrB's niet tussen de historics en de moderne hadden gestoken, nu heb ik ze geen enkele keer kunnen zien rijden (buiten in de service).
Comment