wat foto's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenKnappe pics!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenIk zal nog wat moeten oefenen voor zo'n mooie foto's
Comment
-
Wie gaat er volgende zondag naar de LRT in Komen???
Loix & Casier rijden er ook ter voorbereiding Wallonie & Ieper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenWie gaat er volgende zondag naar de LRT in Komen???
Loix & Casier rijden er ook ter voorbereiding Wallonie & Ieper
Goe gedaan é van mijn oom!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenNet terug van de verkenninge in de Wallonie. Fack het gaat snel gaan. En als het dan nog eens gaat regenen gaat het hier en daar spekglad liggen.
Maar tis wel een vre schoon parcours. Kijk al uit naar volgend weekend
Zijn er plaatsen bij die echt de moeite zijn. Ik zak zondag af naar Namen en omgeving.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk BerichtenZijn er plaatsen bij die echt de moeite zijn. Ik zak zondag af naar Namen en omgeving.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenJa toch wel ze vind ik. Zal vandeweek eens kijken om een paar plaatsen aan te duiden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenJa toch wel ze vind ik. Zal vandeweek eens kijken om een paar plaatsen aan te duiden.
ok thx
Comment
-
Gisteren tot in komen geweest,
mooie rally gezien, mooi deelnemersveld, mooie winnaar en mooie parcours.
Het mooiste punt volgens mij was finish kp3 op de kasseien.
minpuntjes vond ik wel, nr's door elkaar en zoektocht naar hamburgertenten :-) en het lange wachten soms.
Maar al bij al was het leuke dag rally.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichtenzoektocht naar hamburgertenten :-)
Comment
Comment