Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooie fotos, ook die erboven van Atenza, je kan blijkbaar behoorlijk dicht komen bij zo een rally
Wat is dicht? Op de eerste plaats komt nog altijd de veiligheid. Het enige waar je dan moet over beschikken is een fatsoenlijke zoom op je fototoestel.
Met een huis-en-thuis toestel, met zoom 3 of 4, kan je helemaal niets aanvangen, want de veiligheidszones van 10 meter kan je hiermee niet overbruggen.
't Was wel niet helemaal een foutje, want op zaterdag is er de document- en technische controle en de verkenningen, maar die moeten ze wel aan een gematigde snelheid afleggen, alhoewel sommige niet weten wat dat wil zeggen.
't Was wel niet helemaal een foutje, want op zaterdag is er de document- en technische controle en de verkenningen, maar die moeten ze wel aan een gematigde snelheid afleggen, alhoewel sommige niet weten wat dat wil zeggen.
Alexen, jij gaat er zondag toch zijn?
Tis zeker een uur rijden voor mij, hmmm, tzal te zien zijn
Ben weer even terug om Atenza even te vragen of hij een deelnemerslijst kan doorsturen aan mij van de Rallysprint in Linter/Orsmaal ? Kan die op de VAS site niet vinden ...
Alvast bedankt !
Ik ga nu eens ,net als in Haspengouw ,proberen goede foto's te trekken ...
Net terug van ettelgem, maar 1 kp gezien (de laatste). Ik stond op het einde van de kp, aan de FF.
eerst dacht ik wat een saai punt, veel te snel tot ik de achterwielaangedreven wagens zag passeren.
Andy lefevere dwars met de vuist door de ruit omdat hij gewonnen had.
+ vele anderen die spektakel leverden.
Net terug van ettelgem, maar 1 kp gezien (de laatste). Ik stond op het einde van de kp, aan de FF.
eerst dacht ik wat een saai punt, veel te snel tot ik de achterwielaangedreven wagens zag passeren.
Andy lefevere dwars met de vuist door de ruit omdat hij gewonnen had.
+ vele anderen die spektakel leverden.
Ola, ik heb daar ook gestaan. Stond juist aan de tijdopname foto's te schieten.
Dacht wel dat er een groepje Spillebeen-fans achter me stonden.
Comment