enkele pics van Komen:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
Ik kom je zondag aanmoedigen
Al meer nieuws ivm passages ?
Comment
-
Wederom prachtige foto's!!!!
Snijers aan de leiding met de Porsche! Echt Fantastisch!!!!!
Zien, horen en genieten: http://www.freecaster.tv/1000179_1004411
Comment
-
Hoe ist geweest Stevy?? Pech gehad of zo, want ik kwam een foto tegen waar de 4 pinkers branden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenHoe ist geweest Stevy?? Pech gehad of zo, want ik kwam een foto tegen waar de 4 pinkers branden.
Niet zo goed.
Voelde me zaterdag niet echt op m'n gemak. Nooit echt vertrouwen in de nota's en de wagen.
Zondag dan op de 1e kp cardan gebroken. Nog 3 kp's met 1wiel aandrijving moeten rijden. Dan op de service 6min te laat buitengereden dus nog meer tijdsverlies. Dan op de start van de volgende kp weer cardan af. Weer 3kp's zitten sukkelen. En dan nog 2kp's waarbij ik vre voorzichtig gereden heb om zeker te finishen. Wel veel ervaring opgedaan maar toch tamelijk teleurgesteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenVoelde me zaterdag niet echt op m'n gemak. Nooit echt vertrouwen in de nota's en de wagen.
En die nota's, tja een nieuwe co moet wennen hé.
BTW: Dicteer jij de nota's die de co moet noteren tijdens de verkenning of laat je hem zijn ding doen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenVoelde je het al aan dat de wagen niet 100% was mss??
En die nota's, tja een nieuwe co moet wennen hé.
BTW: Dicteer jij de nota's die de co moet noteren tijdens de verkenning of laat je hem zijn ding doen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk BerichtenIn alle geval toch proficiat tis per slot van rekening toch je eerste rally..
Comment
-
-
-
Nice . Ik wist niet dat we een rallypiloot op het forum hadden. Echt een droom van me!
Hoe ben je erop gekomen om te beginnen?
Veel succes in alle rally's!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenNice . Ik wist niet dat we een rallypiloot op het forum hadden. Echt een droom van me!
Hoe ben je erop gekomen om te beginnen?
Veel succes in alle rally's!!
m'n pa is tv producer van allerlei autosportevenementen...kga al mee vanals ik nog in den buggy zat dus het was voor mij een logische stap om zelf te beginnen rijden..
Comment
Comment