Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Crash van Filip Dierckx (Honda Integra) in de rally van Merdorp (Hesbaye).
Hij zou van de baan af zijn gegaan tegen ± 200 km/h. De veiligheidsdiensten zouden ruim 45 minuten nodig gehad hebben om de co-piloot uit de wagen te bevrijden.
Crash van Filip Dierckx (Honda Integra) in de rally van Merdorp (Hesbaye).
Hij zou van de baan af zijn gegaan tegen ± 200 km/h. De veiligheidsdiensten zouden ruim 45 minuten nodig gehad hebben om de co-piloot uit de wagen te bevrijden.
En zijn ze beiden ongedeerd? Reed hij daar niet met Han De Bock?
En zijn ze beiden ongedeerd? Reed hij daar niet met Han De Bock?
Groetjes
Vandaag verder vernomen dat ze 7x overkop zijn gegaan, maar of ze gekwetst zijn en wie de co was wist niemand te vertellen. In Wallonië zijn ze nogal goed in het achterhouden van zulke informatie, in Vlaanderen zou dit op de eerste pagina van de krant staan.
ik zondag present? wat dacht je? met 2 kp op 5km van mijn deur, en met didier(BMW), xavier(BMW), andy(BMW), angelo(peugeot 205) en dieter(opel corsa) die meedoen ga ik zeker kijken. Ik ga vooral op kp oekene staan, aan de groene dreve en aan de S boch voor de groene dreve.
ik zondag present? wat dacht je? met 2 kp op 5km van mijn deur, en met didier(BMW), xavier(BMW), andy(BMW), angelo(peugeot 205) en dieter(opel corsa) die meedoen ga ik zeker kijken. Ik ga vooral op kp oekene staan, aan de groene dreve en aan de S boch voor de groene dreve.
Jij zal toch ook present zijn atenza
Natuurlijk, alles (perskaart, doorlatingen, enz..) is reeds met de organisatie geregeld
Comment