mooi heel wat achtertrekkers, hopelijk is het wat vettig weer :d
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexenmooi heel wat achtertrekkers, hopelijk is het wat vettig weer :d
De eerste weerberichten geven kans op regen bij een temperatuur van slechts 13°.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Kent er hier iemand nog Eric Dupain, ex-co van Loix?
Hij is mijn contactpersoon bij de VRT voor mijn eindwerk
Die naam zegt me nu eens niets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexenmorgen de TBR, ik ga wss vannamiddag zelf eens de parkours verkennen
Comment
-
Geachte Heren,
Door het plotste en onverwachte wegvallen van onze hoofdsponsor zijn wij niet in de mogelijkheid om de Wintercup te organiseren,
Wij hebben de laatste dagen alle mogelijkheden bekeken om toch iets te doen en alsnog te organiseren
Tijdens onze vergadering woensdag 12 oktober is de beslissing gevallen om dit jaar geen Wintercup of rallysprint te organiseren gezien het grote fianciele risico dat er aan verbonden is.Door het wegvallen van de inkomsten van de hoofdsponsor is er een onzekerheid dat de organisatie op een positieve balans zal uitkomen.
Daarom hebben we besloten om nu reeds volop te beginnen aan de editie van 2006 en deze optimaal voor te bereiden.
Hopend op Uw begrip,
Vriendelijke groeten,
Marshals Club Events vzw
Comment
-
-
-
-
-
-
-
-