Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat denkt men hier van het RACB Short Rally Criterium???
Zal het een oplossing brengen voor het BK Rally?
ik heb er sterk men twijfels over, ik denk dat het vooral goed zal zijn voor streekpiloten, die met een klein budget toch eens willen meedoen aan een "grote rally"
RACB Short Rally Criterium is alleen maar een manier om de kas van de RACB weer extra te vullen.
Men zou beter, ipv ieder jaar de kampioenen een zoveelste beker in hun handen te stoppen, sponsors zoeken en hieraan geldprijzen verbinden. Want wie rijdt er nu nog echt voor een kampioenschap?
waarom is de belgische rallysport zo'n soep als het op regelementen aankomt. vb: met sommige wagens mag je starten in de vas, wil je deelnemen aan een ASAF wedstrijd dan wordt je wagen afgekeurd.
Nu terug een nieuw ding in de rally door de racb, met wat zijn ze eigenlijk bezig. Ik vrees voor het verder bestaan van de kampioenschappen. Daarmee bedoel ik hoofdzakelijk het BK.
ik verlang al tegen dat het volgende seizoen begint.
Er zal weer veel BMW geweld aan de start komen denk ik.
Denk maar aan de spektakelmannen: Suttens, Spillebeen, Alliet (2*), Dereu, Bosmans.
Dan de klassementsrijders: Lefevere, Lietaer, prinzie.
Ook Christof Barbez, die vroeger met de wit groene kadett reed, is bezig met een BMW klaar te zetten voor de rally.
ik ken nog 2 mensen die bezig zijn met een BMW om volgend jaar in te zetten in het vas kampioenschap. Een dervan voorlopig met een 316 E30 om zijn licentie te verkrijgen, en dan later een 2.3 in te stoppen. En de andere met een een 318IS.
Dus ik denk dat we een spektakulair 06 zullen zien.
Comment