Oorspronkelijk geplaatst door alexen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
Ik heb een mooie, goeie rally gezien. Jammer van de forfaits van lefevere en bodson, toch 2 kanonnen.
Ook jammer dat dieter en didier uitgevallen zijn.
Veel spektakel gezien, 2 crashes, mooi om zien maar jammer voor de personen in kwestie.
Ook een pluim voor de organisatie: nooit lange gaten. en een mooi deelnemersveld.
Comment
-
Moorslede was inderdaad een mooie wedstrijd en een organisatie die zeer vlot verlopen is. Ondanks dat er, buiten Lefevere en Bodson, een aantal deelnemers forfait hadden gegeven kregen we een zeer mooie deelnemersveld voorgeschoteld.
Alleen spijtig dat de veiligheidszones weer een wildgroei van rood-witte linten waren.
Als je dit vergelijkt met Sint-Truiden en Hannuit waar men op een eenvoudige manier evenveel bereikte, dan stel ik me de vraag waarom men in West-Vlaanderen toch steeds zo moet overdrijven. Ik weet het, de organisatie kan hier weinig aan doen, het is eerder de gemeente, provincie die deze 'rood-witte linten wildgroei' in de hand werkt.
Comment
-
Winnaar Rallysprint van Moorslede 2006
Boxoen-Desot Subaru Impreza
Meer foto's en uitslagen kan je terugvinden op de site: www.vas.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexenHeeft er iemand de 0 wagen gezien voor de historics?
Ok het is een mooie wagen maar om in neutraal door een bocht te gaan, dan moet je toch geen rallyrijden naar mijn gedacht.
Laat dat over aan een Spillebeen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaEen 0-wagen hoeft niet op snelheid het parkoers af te rijden en als jij met je persoonlijke wagen dit jobke mocht doen dan zou je ook niet het zotteke uithangen.
Laat dat over aan een Spillebeen.
Ja spillebeen kan er wat van, jammer dat zen kardan niet mee wilde. :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteMooie rally! Jammer dat Snijers uitgevallen is op 't einde. Wat was de oorzaak?
Verder blijft Pol Lietaer me toch verbazen. Na de tweede doortocht stond hij met z'n Historic Escort derde algemeen!
Sinds vorig jaar splitst men dat op in: divisie 1-2-3 (wagens met straatbanden) , divisie 4 (wagens met racing banden) en divisie 5 (historics).
Comment
-
Uit de oude doos. ± 7 minuten om te smullen.
Rally Van Looi '89:
http://www.therallysite.com/media/RallyvLooi_89.wvx
Wat een spektakel en als je bekijkt waar de toeschouwers toen stonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteVerder blijft Pol Lietaer me toch verbazen. Na de tweede doortocht stond hij met z'n Historic Escort derde algemeen!
De kostprijs van de escort zal ook wel niet goedkoop zijn. Dus ik denk dat hij beter materiaal heeft dan vele rijders die divisie 1,2,3 en div 4 rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaUit de oude doos. ± 7 minuten om te smullen.
Rally Van Looi '89:
http://www.therallysite.com/media/RallyvLooi_89.wvx
Wat een spektakel en als je bekijkt waar de toeschouwers toen stonden.
Mooi filmpje. M3's in overvloed :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaUit de oude doos. ± 7 minuten om te smullen.
Rally Van Looi '89:
http://www.therallysite.com/media/RallyvLooi_89.wvx
Wat een spektakel en als je bekijkt waar de toeschouwers toen stonden.
"ow ff achteruit anders ben ik voeten kwijt"
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemBen content dat ik niet ben geweest. Aantal linten ziet er weer fenomenaal uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemIk vraag me trouwens af wie die zones uitzet. Ik heb al dingen gezien waarvan ik denk
Soms is het écht onmogelijk om als rijder daar in de kant te komen, en toch mag je daar niet staan.
Perskaart geeft toch wel een stuk meer vrijheid
In sommige gevallen wel, maar in veel andere gevallen heeft een perskaart/jasje tegenwoordig een omgekeerd effect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemIk vraag me trouwens af wie die zones uitzet. Ik heb al dingen gezien waarvan ik denk
Soms is het écht onmogelijk om als rijder daar in de kant te komen, en toch mag je daar niet staan.
Perskaart geeft toch wel een stuk meer vrijheid
Iemand met een perskaart, heeft soms wel wat meer vrijheid, maar moet zich ook aan de veiligheidsregels houden.
Comment
-
toch versta ik de organisatoren. Wanneer komt de rally eens in de media? Alleen als het grondig fout loopt, een ongeval met een overleden toeschouwer bevoorbeeld. De meerendeel van de bevolking begint zich dan vragen te stellen over rally's op de openbare weg. Dit is ook geen goeie reclame voor de rally. Als je dat kan vermijden door enkele linten te hangen. Dan zeg ik waarom niet?
Comment
Comment