Voor de BK-rally's hebben we nog het aparte topic. Kunnen we misschien daar verder praten?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexenDe rally van komen komt eraan, wie gaat er?
Hopelijk zijn er dit jaar geen problemen met de reglementen zoals vorig jaar.
Ik ben van de partij. Ik rij momenteel rond met een sticker van deze rally op m'n auto, kwesti om m'n oom een pleziertje te doen!
Comment
-
Hij zit op mijn MSN dus praat er af en toe mee over de rally die hij mee organiseert hé Heb hem nog geholpen met enkele vertalingen, want blijkbaar is hij niet Nederlandstalig van thuis uit?
En zaterdag doe ik zelfs mee met hem aan een quiz, ook in Tielt (met oa voorstelling rallywagens voor de TAC van de week erop)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shakedownHij zit op mijn MSN dus praat er af en toe mee over de rally die hij mee organiseert hé Heb hem nog geholpen met enkele vertalingen, want blijkbaar is hij niet Nederlandstalig van thuis uit?
En zaterdag doe ik zelfs mee met hem aan een quiz, ook in Tielt (met oa voorstelling rallywagens voor de TAC van de week erop)
Neen, mijn oom (en mijn pa ook) zijn van Wallonië, hij is dus franstalig van origine.
Comment
-
Verlang al naar het ek als ik dit zie: http://video.google.com/videoplay?do...+S2000&pl=true
Video komt van:
wrv.altervista.org
Nog iemand filmpjes met de S2000 erin?
edit:
Hier Eentje met de dacia logan. (bron:la.volan.ro)
In de eerste rally action van 2006 zit er alvast een reportage over die rally in Italie (chioco?) waar Andreucci met de S2000 gewonnen heeft..Last edited by Stevy; 30/03/2006, 19:26.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyKmag binnen 3 weken mee naar de mille miglia
Tzou kunnen dat we er met een evo9 gaan rondrijden
Ik heb een klant die daar normaalgezien gaat deelnemen:Kurt Devriese met een Subaru Impreza grN.Hij staat ook ingeschreven voor Tielt.
Comment
-
De BMW compaq van duquesne heeft nieuw kleurtje:
Toch een mooie en spektakulaire wagen als je het mij vraagt.
bron: www.shakedown.be
Comment
-
Het nieuwe speeltje van nicolas leune: na de Z3M nu de E90 bmw
man man, die rijdt toch iedere keer met iets mooi rond in de rally
bron: www.caenrallysport.be
Comment
Comment