Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lefevere heeft idd een door Hartge uitgeboorde motor, maar tis 3.4 en niet 3.5 (kijk maar op zijn site).
Bosmans heeft denk ik nooit problemen gehad met die motor, laatste rally ermee was TBR 2004 toen hij van de baan ging. Rijdt sindsdien met die witte E36, was bezig aan een E30 maar met die brand daar nu
hoe zit het nu eigenlijk met bosmans, gehoord dat zijn hangar plat gebrand is met enkele auto's maar stonden zijn rallywagens daarin?
En gaat hij nog rijden dit seizoen?
Ik vertrek donderdagmorgen (heeeel vroeg ) naar Italie voor de Mille Miglia. Er doen tot nu toe al zeker 3 Fiat punto S2000 mee! Ben echt eens benieuwd ze te zien rijden.
Hopelijk komen er nog enkele anderen aan de start, misschien Jean Joseph met de Dacia ofzo.
Donderdagavond was er op een gloednieuw circuitje een superspecial. Vooral de GrN's kwamen er op bepaalde punten spectaculair door. Voor de rest was daar niet veel aan te zien.
Vrijdag hebben we een 4-5tal kp's kunnen doen (moeten telkens terug naar de service voor interviews en die service is echt wel ver) en toch wel een aantal mooie punten gezien. Oa een leuke haarspel en een stukje waar het echt super smal was. Die kp hebben we donderdagmiddag ook eens afgereden om de mooie punten te zoeken die bereikbaar waren (niet makkelijk als je maar op 3 punten op de kp kan... start,finish en ergens int midden) Soms was het daar echt mikken om u auto tussen de rotsen en vangrail te krijgen
Zaterdag gingen we normaal gezien 3 kp's kunnen doen maar we stonden net op de 14e toen we hoorden dat ie afgelast was, dus slechts 2 kp's voor ons. Het laatste punt was ook niet mis. Je zag ze beneden naar boven komen via haarspelden en waar wij stonden was een heel erg lange rechtse waar ze op snelheid doorkwamen. Beetje verder waren er ook nog wat mooie waaiers.
De kp's waar ze daar op rijden zouden bij de moeilijkste van gans europa zijn, en ik kan het gerust geloven.
De S2000 is leuk om zien, maar belange geen WRC! Ie gerdraagd zich als een FWD, ook al is het 4x4. Het geluid trekt ook fel op dat van een S1600, maar kvind het toch een serieuze verbetering tov de S1600.
De punto's staan wel nog niet op punt, telkens ze hem willen starten is het bang afwachten voor de mechaniciens of ie wel in gang komt. Het duurde soms tot 10-15 seconden eer de motor aansloeg.
Ook nog wat bizarre dingen gezien bij de punto's.
Bv: Basso was uitgevallen de eerste dag en z'n auto werd op de trailer gezet om weer naar het servicepark gebracht te worden omdat ie de volgende dag opnieuw mocht starten door het superrally systeem. Voor ze de remorque toe deden vezen ze er eerst zijn nummerplaten af... wat dus doet vermoeden dat het niet de auto waarmee ie is uitgevallen was is die ze terugbrachten maar een reservewagen die ergens verstopt stond. Maar als dit zou kloppen, wat deden ze dan met het loodje aan de motor?
Nog een vbtje met Andreucci. Er zijn foto's dat ie op de verbingen 4 (ze hebben maar 2 nieuwe banden in de auto die ze mogen wisselen) nieuwe banden aan het steken was... Ik denk zelf dat die man van peugeot die de foto's had klacht heeft ingediend. Vraag is of die klacht ontvangkelijk is, want in ieper hebben ze ook eens iets soortgelijks meegemaakt dat ze foto's hadden van iemand die iets illegaals deed maar ze werden niet aanvaard wegens niet door een gelicencieerde controleur genomen te zijn...
Al bij al een leuk en zeer warm weekend gehad. Kijk al uit naar de rally van Ieper.
Ik ben naar komen geweest. Moest service doen dus niet veel van de rally gezien. Heb wel denys, spillebeen, dene zien doorkomen op kp3 denk ik. Zeer spektaculair aan enkele waaiers en dan L3 en R3
Veel uitvallers, enkele zwaar gecrasht, een corsa en een astra die er niet zo mooi uitzagen.
En veel pech. Deferm, Andy lefevere die op 2 kp's van het einde zijn differentieel breekt toen hij mooi aan de leiding stond.
Ik heb jammer genoeg maar 3 kp's kunnen doen, maar 't loonde toch de moeite. Op de eerste KP van de elke ronde hadden we een bijzonder spectaculaire plaats gevonden! Het was er zo mooi, dat we er twee keer zijn geweest. Het was op die plaats dat Lefevre z'n diff brak.
De auto's kwamen zeer snel af, om dan door een chicane rechts in te slaan in een zeer grof kasseienbaantje. Daarenboven lag er bijzonder veel kiezel waardaar de auto's in alle richtingen gleden!
Comment