Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza

wat heeft denys tegengekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen
        wat heeft denys tegengekomen
        Eén of ander obstakel, tijdens de eerste kilometers van de rally dan nog.
        Aan spektakel geven zijn nu eenmaal risico's verbonden.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Denys heeft een strobaal geraakt Zie filmpje op m'n site, net als onboardbeelden bij... Didier Spillebeen! Ze zijn deze keer wel gelukt, en hoe!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown
            Denys heeft een strobaal geraakt Zie filmpje op m'n site, net als onboardbeelden bij... Didier Spillebeen! Ze zijn deze keer wel gelukt, en hoe!
            leuk leuk, heeft hij de dvd gekocht? of verkoop je de beelden niet.
            Ben al enkele keren meegeweest met de BMW en moet toch zeggen dat hij voor een 2.5 al hard gaat. Maar vooral dwars :-)

Comment

• Basso heeft gewonnen in turkije.
              De uitslag:

PosNoDriver / CarTimeDiff. LeaderGr.Diff. Prev.11GIANDOMENICO BASSO
              MITIA DOTTA

FIAT PUNTO S20002:12:10.9 * * * * * N4* * * * *24VOLKAN IŞIK
              GÃœRAY KARACAR

FIAT PUNTO S16002:15:10.3 +02:59.4 A6+02:59.435ERCAN KAZAZ
              SERDAR KURBANZADE

SUBARU IMPREZA2:15:33.4 +03:22.5 N4+00:23.148HAKAN DİNÇ
              MACİT GÃœR

SUBARU IMPREZA2:16:03.9 +03:53.0 N4+00:30.5510BURAK ÇUKUROVA
              ALPASLAN ÇUKUROVA

FIAT PALIO SUPER 16002:16:06.5 +03:55.6 A6+00:02.666DIMITAR ILIEV
              YANAKI YANAKIEV

MITSUBISHI LANCER EVO 92:16:10.6 +03:59.7 N4+00:04.177HAMDİ ÃœNAL
              KAAN ÖZŞENLER

FIAT PALIO S16002:16:10.7 +03:59.8 A6+00:00.1811YAĞIZ AVCI
              ERSAN ALKIR

OPEL CORSA S16002:17:12.8 +05:01.9 A6+01:02.199HASAN ÖZSEYHAN
              ERKAN GÃœLEREN

SUBARU IMPREZA2:18:39.3 +06:28.4 N4+01:26.5102MICHAL SOLOWOW
              MACIEK BARAN

RENAULT CLIO S16002:18:42.8 +06:31.9 A6+00:03.5

Bron: www.fiatrally.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen
                leuk leuk, heeft hij de dvd gekocht? of verkoop je de beelden niet.
                Ben al enkele keren meegeweest met de BMW en moet toch zeggen dat hij voor een 2.5 al hard gaat. Maar vooral dwars :-)
                Na examens geef ik alle bestanden (6 KP's) door aan een maat die DVD-brander heeft, prijs is gewoon DVD en het doosje dus...

Didier heeft nog batterij van mij liggen, zie jij hem veel? En jij zit in het VHTI in Kortrijk zeker?

Comment

Na examens geef ik alle bestanden (6 KP's) door aan een maat die DVD-brander heeft, prijs is gewoon DVD en het doosje dus...

Didier heeft nog batterij van mij liggen, zie jij hem veel? En jij zit in het VHTI in Kortrijk zeker?
                  ik zie hem soms, maar zit in pih. anders pm me en kijk even naar je mails ;-)

Comment

• Voila, ff tijd voor een kort verslagje van afgelopen Fiat Rally in Turkije.
                    Het was de tweede manche van het Europese kampioenschap dat gedomineerd wordt door de splinternieuwe Fiat S2000, een vierwielaangedreven niet-aangeblazen wagentje dat rond de 280pk draait en de kenmerken heeft van een WRC wagen. Binnenkort zou Ieper trouwens deel uitmaken van een volledig nieuw S2000 kampioenschap, een soort alternatief wereldkampioenschap naast de WRC.... Leuke vooruitzichten dus in de Belgische rallysport.

Toen we (cameraman en ik) vrijdag voor de shakedown de verkenningen deden, dan zonk de moed in onze schoenen: snel, snel, snel... Brede wegen en flauwe bochten, de verbindingswegen waren veeleisende dan de échte kp's. Maar al bij al viel het op zaterdag nog goed mee, we hebben dan 6kp's kunnen doen en paar mooie shots kunnen maken. Basso met de Fiat Punto was duidelijk bijna niet te kloppen en stond dan ook vanaf dag 1 aan de leiding. Maar er is nog pakje werk aan de wagen want hij heeft serieus last bij het stationair draaien, dan viel ie constant stil bij shakedown.

Op zondag hebben we vier kp's kunnen doen en de laatste was echt de max: aan de voet van een berg zagen we ze ver boven ons afkomen en konden we dik 20 sec genieten per wagen. Basso speelde het serieus op veilig en nam geen risico's meer, ie had dan ook al 4min voorsprong, dus niet echt spannend.

De Fiat S2000 is echt wel indrukwekkend, lijkt me een heel snel wagentje met een enorm belovende toekomst. Basso was misschien de beste piloot om te vergelijken maar de GrN Subaru's van het Turkse Subaru team konden wel volgen, jammer dat zij zich ook inhielden op de laatste kp's om zo hun Turks kampioenschap niet in gevaar te brengen.

Hier de bescheiden foto's genomen met mijn huis-en-tuin-digitaal-toestel: http://www.imagestation.com/album/pi...?id=2106304119

Comment

• Mooie foto's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                        Mooie foto's!
                        Awel, normaal neem ik geen foto's meer op de rally met dat toestel (Olympus C300) omdat ik tijdens WRC nooit scherpe had en nu vallen ze echt goed mee. Niet zoals de pro's op het forum, maar het is gewoon als souvenir voor mij

Comment

Denys heeft een strobaal geraakt Zie filmpje op m'n site, net als onboardbeelden bij... Didier Spillebeen! Ze zijn deze keer wel gelukt, en hoe!
                          wat een geluk dat die strobaal daar stond, of het ging wel wat harder zijn.
                          mooie onboard :-)

Comment

• Sezoensrally 2006

30ste Sezoensrally 2006

Comment

• Gunther Monnens in de celica

Bocholt's hoop!
                              Gunther Monnens aan de start in een Toyota Celica

Comment

• Paul Allerts Autosport

Dankzij Paul Allerts Autosport gaat de Celica deelnemen aan de 30ste Sezoensrally te Bocholt.

Comment

• Danny Sutens in zijn BMW Compact met M3 motor

Danny Sutens in zijn BMW Compact met M3 motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo

Danny Sutens in zijn BMW Compact met M3 motor
                                    lang gelden dat ik nog danny zien rijden heb. Rijdt hij niet meer graag in de westvlaamse rally's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
                                      30ste Sezoensrally 2006

Ik raak nooit uitgekeken op deze auto

Comment

• Is dit eigenlijk een divisie 1 rally of telt hij mee voor het provinciaal kampioenschap? Ik dacht het laatste...

Comment

• Vroeger was de Sezoens een Div 2 maar sinds de samensmelting zit die in het BK (Div 1 bestaat eigenlijk niet meer) Er is ook het RACB Rally Criterium als annex, voor de provinciale piloten, die telt ook mee voor het VAS-kampioenschap

Voor live tussenstanden zie www.sezoensrally.be
                                          Tsjoen al out, thuisrijder Monnens op kop!

Comment

Working...
                                          X