Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexenwat heeft denys tegengekomen
Aan spektakel geven zijn nu eenmaal risico's verbonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shakedownDenys heeft een strobaal geraaktZie filmpje op m'n site, net als onboardbeelden bij... Didier Spillebeen! Ze zijn deze keer wel gelukt, en hoe!
Ben al enkele keren meegeweest met de BMW en moet toch zeggen dat hij voor een 2.5 al hard gaat. Maar vooral dwars :-)
Comment
-
Basso heeft gewonnen in turkije.
De uitslag:
PosNoDriver / CarTimeDiff. LeaderGr.Diff. Prev.11GIANDOMENICO BASSO
MITIA DOTTA
FIAT PUNTO S20002:12:10.9 * * * * * N4* * * * *24VOLKAN IŞIK
GÃœRAY KARACAR
FIAT PUNTO S16002:15:10.3 +02:59.4 A6+02:59.435ERCAN KAZAZ
SERDAR KURBANZADE
SUBARU IMPREZA2:15:33.4 +03:22.5 N4+00:23.148HAKAN DİNÇ
MACİT GÃœR
SUBARU IMPREZA2:16:03.9 +03:53.0 N4+00:30.5510BURAK ÇUKUROVA
ALPASLAN ÇUKUROVA
FIAT PALIO SUPER 16002:16:06.5 +03:55.6 A6+00:02.666DIMITAR ILIEV
YANAKI YANAKIEV
MITSUBISHI LANCER EVO 92:16:10.6 +03:59.7 N4+00:04.177HAMDİ ÃœNAL
KAAN ÖZŞENLER
FIAT PALIO S16002:16:10.7 +03:59.8 A6+00:00.1811YAĞIZ AVCI
ERSAN ALKIR
OPEL CORSA S16002:17:12.8 +05:01.9 A6+01:02.199HASAN ÖZSEYHAN
ERKAN GÃœLEREN
SUBARU IMPREZA2:18:39.3 +06:28.4 N4+01:26.5102MICHAL SOLOWOW
MACIEK BARAN
RENAULT CLIO S16002:18:42.8 +06:31.9 A6+00:03.5
Bron: www.fiatrally.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alexenleuk leuk, heeft hij de dvd gekocht? of verkoop je de beelden niet.
Ben al enkele keren meegeweest met de BMW en moet toch zeggen dat hij voor een 2.5 al hard gaat. Maar vooral dwars :-)
Didier heeft nog batterij van mij liggen, zie jij hem veel? En jij zit in het VHTI in Kortrijk zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shakedownNa examens geef ik alle bestanden (6 KP's) door aan een maat die DVD-brander heeft, prijs is gewoon DVD en het doosje dus...
Didier heeft nog batterij van mij liggen, zie jij hem veel? En jij zit in het VHTI in Kortrijk zeker?
Comment
-
Voila, ff tijd voor een kort verslagje van afgelopen Fiat Rally in Turkije.
Het was de tweede manche van het Europese kampioenschap dat gedomineerd wordt door de splinternieuwe Fiat S2000, een vierwielaangedreven niet-aangeblazen wagentje dat rond de 280pk draait en de kenmerken heeft van een WRC wagen. Binnenkort zou Ieper trouwens deel uitmaken van een volledig nieuw S2000 kampioenschap, een soort alternatief wereldkampioenschap naast de WRC.... Leuke vooruitzichten dus in de Belgische rallysport.
Toen we (cameraman en ik) vrijdag voor de shakedown de verkenningen deden, dan zonk de moed in onze schoenen: snel, snel, snel... Brede wegen en flauwe bochten, de verbindingswegen waren veeleisende dan de échte kp's. Maar al bij al viel het op zaterdag nog goed mee, we hebben dan 6kp's kunnen doen en paar mooie shots kunnen maken. Basso met de Fiat Punto was duidelijk bijna niet te kloppen en stond dan ook vanaf dag 1 aan de leiding. Maar er is nog pakje werk aan de wagen want hij heeft serieus last bij het stationair draaien, dan viel ie constant stil bij shakedown.
Op zondag hebben we vier kp's kunnen doen en de laatste was echt de max: aan de voet van een berg zagen we ze ver boven ons afkomen en konden we dik 20 sec genieten per wagen. Basso speelde het serieus op veilig en nam geen risico's meer, ie had dan ook al 4min voorsprong, dus niet echt spannend.
De Fiat S2000 is echt wel indrukwekkend, lijkt me een heel snel wagentje met een enorm belovende toekomst. Basso was misschien de beste piloot om te vergelijken maar de GrN Subaru's van het Turkse Subaru team konden wel volgen, jammer dat zij zich ook inhielden op de laatste kp's om zo hun Turks kampioenschap niet in gevaar te brengen.
Hier de bescheiden foto's genomen met mijn huis-en-tuin-digitaal-toestel: http://www.imagestation.com/album/pi...?id=2106304119
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteMooie foto's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shakedownDenys heeft een strobaal geraaktZie filmpje op m'n site, net als onboardbeelden bij... Didier Spillebeen! Ze zijn deze keer wel gelukt, en hoe!
mooie onboard :-)
Comment
-
Vroeger was de Sezoens een Div 2 maar sinds de samensmelting zit die in het BK(Div 1 bestaat eigenlijk niet meer) Er is ook het RACB Rally Criterium als annex, voor de provinciale piloten, die telt ook mee voor het VAS-kampioenschap
Voor live tussenstanden zie www.sezoensrally.be
Tsjoen al out, thuisrijder Monnens op kop!
Comment
Comment