Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als't BK rally is, misschien in het vervolg in het desbetreffende topic het over deze rally's praten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
      Awel, normaal neem ik geen foto's meer op de rally met dat toestel (Olympus C300) omdat ik tijdens WRC nooit scherpe had en nu vallen ze echt goed mee. Niet zoals de pro's op het forum, maar het is gewoon als souvenir voor mij
      het belangrijkste is dat jij er plezier aan beleeft en dat jij er content van bent hé
      er zitten trouwens best wel mooie tussen

Comment

• Danny in actie

Oorspronkelijk geplaatst door alexen
        lang gelden dat ik nog danny zien rijden heb. Rijdt hij niet meer graag in de westvlaamse rally's?

Danny in actie op 20 mei 2006 te Bocholt:

Comment

• Sezoensrally 2006

Meer foto's:

Comment

• Meer

Meer foto's

Comment

• 30ste Sezoensrally

Comment

• Z3 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                  het belangrijkste is dat jij er plezier aan beleeft en dat jij er content van bent hé
                  er zitten trouwens best wel mooie tussen
                  das een feit, altijd leuk om later es terug naar te zien.
                  Thx voor het compliment.

Comment

• naar het schijnt is er weer heel veel oud ijzer gemaakt in bocholt. iemand reacties?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen
                      naar het schijnt is er weer heel veel oud ijzer gemaakt in bocholt. iemand reacties?
                      In 'de zondag' staat een mooi artikeltje. Chevaillier geeft een beetje uitleg over de crash, dat de achterkant uitbrak maar de voorkant in de sporen bleef en ze zo rond gegaan zijn en de gracht ingeschoven zijn. Er was quasi geen schade aan de auto maar er was geen publiek om ze eruit te helpen.

Van de rest nog niet gelezen/gehoord.

Comment

• crashes

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                        In 'de zondag' staat een mooi artikeltje. Chevaillier geeft een beetje uitleg over de crash, dat de achterkant uitbrak maar de voorkant in de sporen bleef en ze zo rond gegaan zijn en de gracht ingeschoven zijn. Er was quasi geen schade aan de auto maar er was geen publiek om ze eruit te helpen.

Van de rest nog niet gelezen/gehoord.
                        Enorm veel,

Tsjoen zat in de sloot, Chevaillier, Snijers met de BMW, Olivier met de C2, Cooman met de Sierra en veeeel meer.....
                        Last edited by ; 21/05/2006, 16:50.

Comment

• Foto's

Hier alvast een deel van de foto's die ik gisteren getrokken heb tijdens de 30ste SEZOENSRALLY te Bocholt
                          -->klik hier--> http://www.autofoto.be/SezoensRally2...srally2006.htm

Comment

• Schoon foto's, maar waarom houden we dit topic niet voor procinciale rally's ed. Er bestaat een topic voor het BK rally, maar dat wordt blijkbaar systematisch genegeerd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                              Schoon foto's, maar waarom houden we dit topic niet voor procinciale rally's ed. Er bestaat een topic voor het BK rally, maar dat wordt blijkbaar systematisch genegeerd...
                              In de Sezoens reden ook de provincale deelnemers mee (challenge).
                              De posts ivm de Sezoens zijn dan ook hier op hun plaats.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Iemand naar de sallamandre rally geweest?
                                Het was een asaf rally ergens in de walen. Met enkele vlaamse deelnemers.

Comment

• Goed nieuws:

Oorspronkelijk geplaatst door www.vas.be
                                  De inrichters (TVC) van de Rallysprint van Linter hebben vanwege de gemeente de toelating bekomen om een “Rally Short van Linter� in te richten. De Rally zal bestaan uit 2 klassementsproeven en wordt ingericht op 29 en 30 juli.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• mooi zo, hopelijk mag de rally nog lang bestaan.

Comment

• Het ligt hier al enkele dagen stil dus tijd om nog eens te posten.
                                      Als ik me niet vergis wordt er dit weekend de claude desoil rally gereden ergens in de walen.

Zijn er mensen van het forum die gaan? Ik jammergenoeg niet, blok :s

Comment

• enkele fotos van op claudy desoil
                                        bron: www.flyingimage.be

Comment

• Comment

Working...
                                          X