Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren naar ettelgem geweest,
    Wat te warm naar mijn gedacht maar toch mooie dingen gezien.

Ps: Ik denk dat ik je gezien heb atenza. Stond je foto's te nemen naast die graswijde aan de laatste L3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen
      Gisteren naar ettelgem geweest,
      Wat te warm naar mijn gedacht maar toch mooie dingen gezien.

Ps: Ik denk dat ik je gezien heb atenza. Stond je foto's te nemen naast die graswijde aan de laatste L3?
      Heb idd in een grasweide gestaan. Had mijn VAS-hemdje aan.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Uitslagen Shortrally Oudenburg-Jabbeke: www.vas.be

Comment

• Alexen, stond jij in die wei?

Foto's ook op mijn site, Atenza zal wel het een en ander herkennen

Zelf heb ik gefilmd, compilatie volgt nog.

Warm en veel wachten, maar wat we gezien hebben was niet slecht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown
            Alexen, stond jij in die wei?

Herkennen? Echt moeilijk is dat niet in Oudenburg. De plaatsen die enigzins bereikbaar zijn, zijn op één hand te tellen.

Het was idd warm en dat wachten lassen ze er speciaal in omdat de toeschouwers die van ver moeten komen tijd genoeg zouden krijgen om een bruin kleurtje te krijgen.

Al bij al toch een mooi deelnemersveld en een aantal, mindere goden, die in plaats van als een toerist rond te rijden tenminste voor wat spektakel zorgden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown
              Alexen, stond jij in die wei?

jep, gezeten, gelegen, gestaan, ... , was enige die in die weide stond na de middag. Samen met vriendin.

Comment

jep, gezeten, gelegen, gestaan, ... , was enige die in die weide stond na de middag. Samen met vriendin.
                Ah, dat was jij die daar met die mokkel in die wei vooral zat en lag en af en toe heen en weer liep achter wat drank of een versnappering.

Comment

• had maar 3u in me bed gelegen en met alle respect maar de voorwielaangedreven wagens zijn op dat punt niet echt speciaal om zien.
                  Dus zitten en liggen en wat drank halen leek me goeie oplossing ;-)

Comment

had maar 3u in me bed gelegen en met alle respect maar de voorwielaangedreven wagens zijn op dat punt niet echt speciaal om zien.
                    Dus zitten en liggen en wat drank halen leek me goeie oplossing ;-)
                    Daar heb je wel een punt.

Ondertussen nieuwe tussenstand Rally & Rallysprint-kampioenschap op de site gezet.

Comment

• VAS - RS Linter

Hoihoi, hier ben ik weer.
                      Atenza ! kunt gij mij een deelnemerslijst bezorgen van de RS in Linter komend weekend want ik vind niks via het internet ... Alvast bedankt !

Gert

Comment

• dubbelpost
                        Last edited by Atenza; 23/07/2006, 15:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gert
                          Hoihoi, hier ben ik weer.
                          Atenza ! kunt gij mij een deelnemerslijst bezorgen van de RS in Linter komend weekend want ik vind niks via het internet ... Alvast bedankt !

Gert
                          Ha, die Gert. Lang geleden dat we je hier nog gezien hebben.

Een deelnemerslijst voor Linter?
                          Zo moeilijk is dat nu ook weer niet.
                          Als je via de site van de VAS (www.vas.be) op de kalender gekeken had wist je dat de organisatie van de Shortrally van Linter ook een website heeft.

www.tienseveiligheidsclubvzw.be

Daar kan je een voorlopige deelnemerslijst terugvinden of anders deze link volgen:

http://www.tienseveiligheidsclubvzw....rtLinter06.xls

Last edited by Atenza; 23/07/2006, 15:12.

Comment

• Tja ik ben o pdie site geweest maar zo duidelijk vind ik het allemaal ook niet op die van de TVC ... Enfin merci.
                            Inderdaad lang geleden, ik ben nog actiever op autovlak dan tevoren hoor maar moest het forum laten vallen wegens tijdsgebrek. School begint zwaarder te wegen hè ...
                            Heb ondertussen een eigen auto, check mijn website er maar eens op na.
                            Gij maakt nog steeds prachtige foto's ! Ben van plan in Linter m'n nieuwe canon Eos 350D uit te proberen, eentje met spiegelreflex en ik heb er alle vertrouwen in dat die foto's mooier gaan zijn dan die wat ik verleden jaar had, ik ga weer post vatten aan de bocht bij de start. Die is nog altijd een van de beste omdat ze daar volle snelheid aankomen en als ze wat te laat remmen, beetje wielspin ...

Comment

Tja ik ben o pdie site geweest maar zo duidelijk vind ik het allemaal ook niet op die van de TVC ... Enfin merci.
                              Inderdaad lang geleden, ik ben nog actiever op autovlak dan tevoren hoor maar moest het forum laten vallen wegens tijdsgebrek. School begint zwaarder te wegen hè ...
                              Heb ondertussen een eigen auto, check mijn website er maar eens op na.
                              Gij maakt nog steeds prachtige foto's ! Ben van plan in Linter m'n nieuwe canon Eos 350D uit te proberen, eentje met spiegelreflex en ik heb er alle vertrouwen in dat die foto's mooier gaan zijn dan die wat ik verleden jaar had, ik ga weer post vatten aan de bocht bij de start. Die is nog altijd een van de beste omdat ze daar volle snelheid aankomen en als ze wat te laat remmen, beetje wielspin ...
                              Andere bochten zijn anders ook wel de moeite. Het valt wel af te wachten wat de nieuwe KP gaat geven.

Doordat het een shortrally (2 KP's) geworden is, vallen de verkenningen op de zaterdag. Daardoor heeft men dit jaar 5 rondes voorzien!

Gelukkig zijn er in Linter geen grachten die op de baan springen.

Comment

• Ik zal 't eens gaan verkennen, heb je een tip ?

Comment

Ik zal 't eens gaan verkennen, heb je een tip ?
                                  Verkennen? Vergeet dat maar. Buiten de zaterdag mogen geen deelnemers het parkoers betreden. Dat zijn daar verkavelingswegen waar 'jan-modaal' niet mag komen. Alleen met uwe fiets of tevoet is dat mogelijkl.

Comment

• Bedoel het te voet ook, op zondag, ik vraag me af waar het ook goed is voor foto's en hoe je daar dan kan komen ? tips ?

Comment

Bedoel het te voet ook, op zondag, ik vraag me af waar het ook goed is voor foto's en hoe je daar dan kan komen ? tips ?
                                      Bah, doe zoals ik vorig jaar. Ga tussen 2 reeksen in van de ene naar de andere bocht. Op het einde ben je volledig rond geweest en heb je in iedere bocht foto's staan nemen. Is wel wat wandelen, maar heel goed te doen. Linter is misschien een simpel parkoer, maar heel mooi om foto's te nemen.

Comment

• Dat kan ik wel beamen als ik zie naar m'n foto's van verleden jaar :-)
                                        Ik kom wellicht zelf af met mijn Passat, het zal wellicht de tweede keer worden dat ik er mee naar een evenement ga. Daags voordien ga ik nog naar de 24uren van Spa met mijn auto of misschien opa's Mondeo, heb daar via proximus kaarten voor gewonnen.

Comment

• iemand naar de asaf wedstrijd geweest op de 21ste? st gery?

Comment

Working...
                                          X