Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• na het sop in mijn schoenen (die ik bijna kwijt was in het veld) geregend te zijn ben ik terug van een dagje rs staden.

Heb enkele mooie dingen gezien. eerst punt 10 wat zwakjes, dan mooie rechts links combinatie, wat al veel mooier was.

jammer van het lange wachten, anders wel mooie rallysprint.

Comment

• Ik heb enkele foto's gepost in het autosportfoto topic

Comment

• Vandewaetere Wouter reed voor het eerst met de ascona van duck racing en ik hoop dat het niet de laatste keer is geweest.
        Proficiat aan de polle (zoals we hem kennen) want hij gaf spektakel net alsof hij al jaren met de ascona reed.

ook de normale spektakelmannen waren weer op afspraak. Dat maakt een rallysprint natuurlijk leuk om naar te kijken.

Comment

• Voila . De foto's zitten in een album .

Inderdaad een verschrikking dat weer , maar al bij al toch een leuk dagje gehad .
          Het was mijn eerste rally en ik zou niet durven beweren dat het ook mijn laatste keer was , maar ik huppel toch liever op een circuit rond .

Het moet wel fantastisch zijn om zelf te rijden , dus wie weet ooit ...

Kristal
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• kben ook net terug
            kben nog nat maar twas erg spectaculair...
            BMW RULEZZZ de achtertrekkers zijn mooist om naar te kijken alleszinds...
            jammer van lefevere, ik heb zijn wagen zien passeren, doorhangend op de achteras, weet iemand wat er gebeurd is?
            BMW E10 1600ti 1967
            BMW E10 2002tii 1973
            BMW E30 325i sedan 1986
            BMW E36 318is cabrio 1995
            BMW E36 320i cabrio 1994
            BMW E91 318d touring 2006
            MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK
              kben ook net terug
              kben nog nat maar twas erg spectaculair...
              BMW RULEZZZ de achtertrekkers zijn mooist om naar te kijken alleszinds...
              jammer van lefevere, ik heb zijn wagen zien passeren, doorhangend op de achteras, weet iemand wat er gebeurd is?
              Ik ben dus naar de Slalom van Hannuit getrokken en kreeg deze voormiddag al een telefoontje van een sportcommissaris. Er had iemand tegen een elektrische paal gereden, paal over, draden op de weg, wedstrijd lag stil, annulatie van kp,...

Heb denk ik niet veel gemist. Ben nu de hele dag droog gebleven en heb een heel spannende strijd gezien.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                Waar woon je wel? Ga je morgen ook?
                ik ben van roeselare

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen
                  na het sop in mijn schoenen (die ik bijna kwijt was in het veld) geregend te zijn ben ik terug van een dagje rs staden.

Heb enkele mooie dingen gezien. eerst punt 10 wat zwakjes, dan mooie rechts links combinatie, wat al veel mooier was.

jammer van het lange wachten, anders wel mooie rallysprint.
                  Hebben toch nie bij elkaar gestaan op punt 10?

Comment

• srr stond op punt 12, eventjes gemist. heb ook nog punt 2 gedaan vlak aan de start en dan nog een rechts links combinatie.

Idd de achtertrekkers, hebben zich kunnen uitleven. de bmw's en opels doen toch heel wat rallyliefhebbers hun hartje sneller slaan.

lefevere heeft draagarm van de "triangle" (ken het nederlandse woord niet) dusja van de ophanging gebroken door in een put te rijden.

Comment

• Nog enkele weken, en de omloop van vlaanderen komt eraan.
                      Vooral het criterium zal me intresseren :-).

Wie gaat er kijken?

Comment

Nog enkele weken, en de omloop van vlaanderen komt eraan.

Wie gaat er kijken?
                        Ik!

Het criterium interesseert me minder, ik ga vooral voor het BK... kan ook een mooie strijd worden want het kampioenschap is redelijk close.

Comment

Wie gaat er kijken?
                          En de shortrally van Kasterlee? Das weer te ver zeker voor de West-Vlamingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                            En de shortrally van Kasterlee? Das weer te ver zeker voor de West-Vlamingen?
                            idd, en er rijden geen kenissen mee. en ik heb nog reningelst vergeten. mss dat ik daar te vinden ben.

Comment

Wie gaat er kijken?

Ik ga er wss weer rondrijden met een cameraman, hopelijk met een leuke auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                Hopelijk krijg ik dan niet, van de marchals, van die verhalen te horen zoals in Ieper.

Comment

Hopelijk krijg ik dan niet, van de marchals, van die verhalen te horen zoals in Ieper.
                                  ola vertel.??

In Ieper hebben we trouwens een Marchal vre content gemaakt. Ie spaarde vanalles over coca cola en we waren die spandoeken aan het opzetten... van coca cola , op het einde van de rally na onze laatste kp stond ie ons op te wachten om hem mee te nemen naar huis!

Super sympatieke gast, ben hem dan even erna tegengekomen aan zee ook nog.

Comment

Let me know, i'll be there

Comment

ola vertel.??

In Ieper hebben we trouwens een Marchal vre content gemaakt. Ie spaarde vanalles over coca cola en we waren die spandoeken aan het opzetten... van coca cola , op het einde van de rally na onze laatste kp stond ie ons op te wachten om hem mee te nemen naar huis!

Super sympatieke gast, ben hem dan even erna tegengekomen aan zee ook nog.
                                      Zal het even kort samenvatten:

Een cameraploeg, met blijkbaar heel veel volk erbij (ne man of 7), die op een punt toekwam, plaats nam voor de nadars, voor mensen die daar al een hele tijd stonden. Die mensen vonden dat natuurlijk niet leuk. Zelf met tussenkomst van de marchal vertikte ze om zich te verplaatsen. Daarna en dat vond die marchal wel terecht, heeft het volk met aarde en patatten zitten gooien naar de cameraploeg.
                                      Pas toen hebben ze zich wat geschikt zodat andere mensen ook konden genieten van de rally.

Comment

Zal het even kort samenvatten:

Een cameraploeg, met blijkbaar heel veel volk erbij (ne man of 7), die op een punt toekwam, plaats nam voor de nadars, voor mensen die daar al een hele tijd stonden. Die mensen vonden dat natuurlijk niet leuk. Zelf met tussenkomst van de marchal vertikte ze om zich te verplaatsen. Daarna en dat vond die marchal wel terecht, heeft het volk met aarde en patatten zitten gooien naar de cameraploeg.
                                        Pas toen hebben ze zich wat geschikt zodat andere mensen ook konden genieten van de rally.

Wel erg van die cameraploeg natuurlijk!
                                        Ik was het allesinds niet want wij waren maar met z'n 3'en op stap en hebben geen patatten tegen onze kop gekregen .
                                        Enig idee voor wie/wat ze filmden?

edit zegt dat het bij ons ook soms voorvalt dat de cameraman voor het publiek staat,soms kan het gewoon bijna niet anders jammer genoeg, maar dan staat de rest (die spandoeken zetten enzo) wel altijd tussen of achter het publiek, wat me logisch lijkt.

Comment

Wel erg van die cameraploeg natuurlijk!
                                          Ik was het allesinds niet want wij waren maar met z'n 3'en op stap en hebben geen patatten tegen onze kop gekregen .
                                          Enig idee voor wie/wat ze filmden?

edit zegt dat het bij ons ook soms voorvalt dat de cameraman voor het publiek staat,soms kan het gewoon bijna niet anders jammer genoeg, maar dan staat de rest (die spandoeken zetten enzo) wel altijd tussen of achter het publiek, wat me logisch lijkt.
                                          Courteyn.

Comment

Working...
                                          X