Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
niemand soms foto's van de rode Lancer EVO IX die tussen de triple en dubbel 0 reed?
Had de gelegenheid om gisteren te rijden en zou natuurlijk mooi zijn een herinnering te hebben.
Sorry voor de langzame passages in Rumbeke en Moorslede maar de koorden waren echt te diep uitgesneden om zonder carterplaat in te duiken.
niemand soms foto's van de rode Lancer EVO IX die tussen de triple en dubbel 0 reed?
Had de gelegenheid om gisteren te rijden en zou natuurlijk mooi zijn een herinnering te hebben.
Sorry voor de langzame passages in Rumbeke en Moorslede maar de koorden waren echt te diep uitgesneden om zonder carterplaat in te duiken.
Ja,ik heb er een paar,naar welk emailadres mogen die gestuurd worden ?
Anders mailt u even naar me,tino.goudeseune@pandora.be
Sebiet Jupke eens een proces aan zijn been lappen wegens zonder toelating foto''s van mijn website te linken.
Ge moogt die van mij van de slalom ook gebruiken, staan we dan quitte?
'k had ook gewoon vas.be kunnen antwoorden, maar aangezien ik ze juist aan het bekijken was heb ik ze maar doorgelinkt, dat het van bij jullie komt staat er duidelijk genoeg op dacht ik.
Ge moogt die van mij van de slalom ook gebruiken, staan we dan quitte?
'k had ook gewoon vas.be kunnen antwoorden, maar aangezien ik ze juist aan het bekijken was heb ik ze maar doorgelinkt, dat het van bij jullie komt staat er duidelijk genoeg op dacht ik.
Heb er dit jaar ongeveer 12.000 van de slalom alleen. Op die paar foto's van jou komt het niet aan.
Comment