Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet er soms iemand waar ik de uitslagen kan vinden van de 6e en 7e rally van het noors rallykampioenschap?
Kheb al eens gegoogled maar kvind niet direct iets.
Het wagenpark van het dorpje Vosselaar telt 1 geweldige wagen minder
de wagen is 9/10 al lang gestript, en de kas overspoten
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Dat de blauwe BMW van Andy Lefevere binnenkort van eigenaar ging wisselen is algemeen geweten, er deden de laatste tijd heel wat namen van mogelijkse kopers de ronde... Vandaag werd de verkoop echter definitief.
De blauwe raket werd vandaag gekocht door Wim Dereu ! Wim ging deze morgen naar de wagen kijken bij Andy Lefevere en na een ritje aan de zijde van Lefevere en een testrit was hij meteen verkocht... "Wim zag nogal bleek toen hij uit de wagen kwam, " wist service-man Dietrich ons te vertellen.
Normaal gezien zal Wim Dereu debuteren met de wagen in Koekelare, Andy Lefevere zal in Koekelare de service verzorgen voor het team zodat men de wagen goed kan leren kennen. Wim kocht meteen ook een groot lot reserve onderdelen voor de wagen. De wagen zal uiteraard nog moeten afgesteld worden naar de spectaculaire rijstijl van Wim, het is trouwens voor Wim de bedoeling om ook met de blauwe raket te rijden 'just for fun' ...
Volgend jaar zal hoofdzakelijk gestart worden in de West-Vlaamse rally's, maar er is nog niets definitief beslist. De blauwe raket zal uiteraard een stuk sneller gaan dan de huidige BMW, maar Wim zal vooral blijven rijden voor de zogenaamde spektakelprijs... De wagen zal door een eigen service team worden onderhouden.
Wie interesse moest hebben, de zwarte BMW E30 325 van Wim Dereu staat nu te koop, meer info op onze koopjes pagina of via 0495/526.731.
Peugeot 207 S2000 als 0 wagen
Vw Polo S2000 met Freddy Loix?
Peugeot 307 wrc met Bruno Thiry
Ford Focus wrc met Pieter Tjsoen
Skoda Fabia wrc met Francois Duval
Subaru Impreza wrc met Mark Van Eldik
Sorry als ik er een paar vergeten ben maar de rest zou ik eens moeten opzoeken.
Check www.rallypics.be
Er staan een hele boel foto's op van Loix die in Belgie aant testen is met de polo S2000. Ik denk/hoop dat als loix hem wat verder op punt stelt dat het echt wel een goeie auto zou kunnen worden.
Comment