Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TimJ
    Aanvullende info:

Tijdens de Condroz-rally (3,4 en 5 november) starten we dus met de verkoop van steunkaarten van 5€ het stuk.

Met deze kaart geef je ons niet alleen een geweldige steun voor een nieuwe 00 Safetycar.

Maar je maakt ook kans bovendien kans om volgend jaar een rally mee te kunnen rijden als co-piloot.

Personen, firma's of instanties die "LVR-safety" willen sponsoren kunnen altijd contact opnemen met ons,

men is ook vrijblijvend om een gift te doen op rekening: 320-0769218-78

Bij voorbaat dank

meer info: www.LVR-safety.be

De kaarten worden tijden de Condroz verkocht oa. aan de service van COLSOUL-RALLYSPORT
    Het is voor niets nodig dat men een Mitusbishi Evo gebruikt als safety car.
    Louis zal dat natuurlijk wel liever hebben, maar als hij of de RACB liever een dure rallywagen hiervoor gebruiken, moet men dit niet verhalen op de toeschouwers.

De enige die hier beter zal van worden is Colsoul.

Met iedere standard wagen kan je evengoed safety car spelen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• amaai de piloten die afvallen zijn nie van de minste zulle

hopelijk komt alles in orde met tim zulle

Comment

• Nog een afbeelding, waarin je duidelijk ziet hoever de kuipzetel wel niet naar buiten staat:

kan mss. schokkend zijn voor sommigen.

Comment

• Khoop echt dat ie er niet teveel aan over zal houden!

Straks vertrek ik trouwens al naar hoei, we gaan vanmiddag de onboard cameratjes inbouwen bij oa thiry en duval.

Comment

• En ik lees net op pitstop dat loix niet mag starten, de homologatie is niet in orde.
            Hij mag wel als 0 wagen rijden.

Comment

• De deelnemers vallen als vliegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pitstop.tv
                Als Loix inderdaad als nul over het parcours gaat, dan kan de Condroz meteen pronken met twee nulwagens uit S2000. Ook de Fransman Bryan Bouffier start als nulwagen aan het stuur van de Peugeot 207 S2000. Ook de Peugeot is nog niet gehomologeerd.
                2 nulwagens uit de S2000 klasse
                Gelukkig dat Loix toch wat mag testen als nulwagen, anders was hij er voor niks naartoe gegaan

Comment

• Ik ga morn ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freddyloix.com
                    (3/11/2006 – 10u30)
                    Gisteren ontdekte men dat het homologatie-dossier tussen de Automobielbond van Zuid-Afrika en FIA niet compleet was en dus kan de VW Polo Super 2000 morgen helaas niet officieel starten in de Condroz.

“We hoorden dat spijtige nieuws pas gisteren omstreeks het middaguur en zodoende was het niet meer mogelijk om in Zuid-Afrika tijdig nog één en ander te laten in orde brengen. Jammer, want de tests van de afgelopen dagen evolueerden positief. Het waren voor deze nieuwe wagen pas de eerste meters op asfalt en uiteraard moeten we i.f.v. de toekomst nog verder werken om o.a. de afstellingen te verfijnen. Maar na meer dan 300 testkilometers zonder enig technisch mankement, weet ik echter dat het goed zit en is ook iedereen binnen het team supergemotiveerd om de wagen verder klaar te stomen voor volgend seizoen. Te beginnen met de Condroz, waar we zullen starten als één van de nul-wagens en op die manier toch weer een massa gegevens en referenties verzamelen.�

(5 tekens)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                      Ik ga morn ook!
                      Zalig! Wie weet komen we mekaar tegen!

Kheb vandaag voor den eerste keer in een fabia en 307 wrc gezeten

Helaas stonden ze stil

Comment

• Ik heb al zin in die heerlijke bbqworsten waarmee ze quasi op elk punt staan! (vorig jaar toch)

Comment

• Is er al iets meer nieuws van Tim van Parijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
                            Is er al iets meer nieuws van Tim van Parijs?
                            Een geluk dat dit spijtig voorval in een Waalse rally gebeurde.
                            Die kunnen dat toch schoon stilzwijgen.

Moest dit in Vlaanderen gebeuren dan stonden de gazetten weer vol om de autosport weer met de grond gelijk te maken.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
                              Is er al iets meer nieuws van Tim van Parijs?
                              Oorspronkelijk geplaatst door pitstop.tv
                              Tim Van Parijs zal volledig herstellen van zijn zware verwondingen, die hij gisteren heeft gelopen tijdens de shakedown voor de Condroz-rally. Dat is de diagnose van de dokters na de operatie van de onfortuinlijke Porsche-rijder.
                              pitstop.tv

Comment

• oef
                                als er gebroken ruggenwervels voorkomen... voorspellen die meestal maar weinig goeds
                                BMW E10 1600ti 1967
                                BMW E10 2002tii 1973
                                BMW E30 325i sedan 1986
                                BMW E36 318is cabrio 1995
                                BMW E36 320i cabrio 1994
                                BMW E91 318d touring 2006
                                MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Maxime waar zitten je foto's?

Twas een mooie rally! Veel spectaculaire dingen gezien. Veel onverantwoorde dingen gezien qua veiligheid
                                  Een vbtje: het was op een lang recht stuk met 3 bulten in waar de auto's een beetje loskwamen. Daar stonden de mensen vlak naast de baan waar ze bijna op topsnelheid doorkwamen en wat sprongen. Moest er ook maar 1 zijn afgegaan dan vrees ik dat er doden zouden gevallen zijn. De steward stond 200m verder wat te praten en al de security wagens en 0 wagens lieten het volk gewoon staan. Onbegrijpelijk.

Daarnet toen we naar de laatste kp moesten had ik de eer om gecopiloteerd te worden door Stephane Prevot! Ie kende me nog van vroeger als ik klein was zei ie
                                  Ge voelt dat echt direct dat hij een topcopiloot is, aan van die kleine details. Was wel eens cool

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                    Maxime waar zitten je foto's?

Twas een mooie rally! Veel spectaculaire dingen gezien. Veel onverantwoorde dingen gezien qua veiligheid
                                    Een vbtje: het was op een lang recht stuk met 3 bulten in waar de auto's een beetje loskwamen. Daar stonden de mensen vlak naast de baan waar ze bijna op topsnelheid doorkwamen en wat sprongen. Moest er ook maar 1 zijn afgegaan dan vrees ik dat er doden zouden gevallen zijn. De steward stond 200m verder wat te praten en al de security wagens en 0 wagens lieten het volk gewoon staan. Onbegrijpelijk.

Daarnet toen we naar de laatste kp moesten had ik de eer om gecopiloteerd te worden door Stephane Prevot! Ie kende me nog van vroeger als ik klein was zei ie
                                    Ge voelt dat echt direct dat hij een topcopiloot is, aan van die kleine details. Was wel eens cool
                                    @stevy reed jij mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurdup
                                      @stevy reed jij mee?
                                      Neenee, jammer genoeg niet, ik reed met een cameraman rond met onze jeep (grijze landcruiser waar rally-action.com ophangt vanachter). Prevot werkt af en toe bij den rtbf en ie reed mee met ons naar de laatste trc voor interviews te maken. En hij was wat co piloot aant spelen! Echt de max

Comment

• En ik ben op TV gekomen Ik was diegene die altijd voor de camera sprong op dat off-road stuk

Comment

• Het was idd de moeite. Een massa volk en heerlijke bbqworsten

Qua veiligheid was het idd onverantwoord. Louis zei het 's avonds ook.
                                          Als het in 10 bochten ok was dan was het veel.

Comment

Working...
                                          X