Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Reedsh-mobiel wordt getuned met een Condroz-stickertje. Er is geen twijfel meer mogelijk, vandaag gaan we naar de rally... de mooiste rally van België!
De eerste KP van de dag. Uiteindelijk gaan we er vijf gedaan hebben. Normaal gingen we er zes doen, maar door het veel te drukke verkeer in en om Hoei hebben we er eentje niet gehaald.
Eventjes de zoom testen. Uiterste concentratie bij de piloot!
En dan op naar een volgende KP. Daar hadden we afgesproken met Stevy en zijn Rally-Action team. Mooie plek waar we daar stonden! Het was op die locatie dat ik voortdurend voor de cameraman sprong voor m'n foto's
Schone foto's!
Het was dan ook een mooi dagje Condroz.
De afwezigen hadden ongelijk
En die foute foto's beperken zich tot die saucissen met ricard denk ik
Idd! Kvind het altijd zo jammer dat ik met cameramannen rond moet rijden op de rally's, zou veel liever met ulder meegaan! En na 10-15 auto's doorgaan in plaats van nu tot den 60e auto te moeten wachten.
Idd! Kvind het altijd zo jammer dat ik met cameramannen rond moet rijden op de rally's, zou veel liever met ulder meegaan! En na 10-15 auto's doorgaan in plaats van nu tot den 60e auto te moeten wachten.
Comment