Is dus in mijn achtertuin. Mmmmmm....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rally's en rallysprints
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenIs dus in mijn achtertuin. Mmmmmm....
Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenIs dus in mijn achtertuin. Mmmmmm....
in mijn vriendenkring is dat een bekend "test parkoer" voor suv's. ( ge moet wel wat grondspeling hebben of ge rijd uw carter open)
Er zit daar een jumpke in , waar mijne maat vroeger es dacht dat hij dat met +160km/u kon nemen met zijn jeep. Gevolg jeep van de grond,stuurloos en recht electriekkot binnen. De helft van de geburen zonder electriek voor enkele uren.( gelukkig zaterdagnacht )
hij is zelfs nog zelf thuis geraakt met zn SUV, wij natuurlijk plat van het lachen.
Comment
-
In welke straat is die jump? Ik ben eens aan't kijken op Google. Die doornstraat is een lange rechte kasseiweg die er tamelijk effen uitziet. Dat moet spannend zijn in de regen. Is dat waar ge een SUV voor nodig hebt?
[edit] de jump is aan kruispunt Loweg-Kelderstraat.Last edited by Den Paarse Capri; 17/09/2015, 00:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenIn welke straat is die jump? Ik ben eens aan't kijken op Google. Die doornstraat is een lange rechte kasseiweg die er tamelijk effen uitziet. Dat moet spannend zijn in de regen. Is dat waar ge een SUV voor nodig hebt?
[edit] de jump is aan kruispunt Loweg-Kelderstraat.
Hopeloos dus...
Comment
-
Voorbij de sprong(allez, sprongske) mag er wel wat veiligheid zijn zeker. Maar ervoor ook? In elk geval zit er een klein hoekske aan het kruispunt, het gaat niet helemaal rechtdoor.
Ik ben eens gaan piepen. Die kasseiweg is smal met een vrij hoge rug. Met mijn 12cm bodemvrijheid was ik er helemaal niet op mijn gemak, maar het golft niet en een auto die hoog op zijn poten staat kan daar heel snel gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenVoorbij de sprong(allez, sprongske) mag er wel wat veiligheid zijn zeker. Maar ervoor ook? In elk geval zit er een klein hoekske aan het kruispunt, het gaat niet helemaal rechtdoor.
Ik ben eens gaan piepen. Die kasseiweg is smal met een vrij hoge rug. Met mijn 12cm bodemvrijheid was ik er helemaal niet op mijn gemak, maar het golft niet en een auto die hoog op zijn poten staat kan daar heel snel gaan.
Bij een jump doet men dan telkens links en rechts aan het kruispunt 10 meter die dan open gaat naar 30 meter, 100 meter ver.
Comment
-
Deze link had ik nog van Oudenaarde. Met een dakcamera lijkt het nog sneller te gaan dan anders. Ik denk dan ok, dat gaat mij te snel.
Op een andere video ziet ge een wagen (Subaru? niet goed op gelet) van de kasseien(recht stuk) schuiven bij het remmen een een zware smak maken. Zonder abs en verkeerde reactie vermoed ik. Maar toch weer, mij te gevaarlijk.
Comment
-
Comment
-
170 op een hobbelig aardewegske. Ok. En dan een stukske kasseien waar het lijkt of hij nog niet kan rijden
220 op licht draaiende veldwegen. Ik heb nog nooit ergens 180 gedaan(ok, da's onderaan de ladder). Als ge die cijfers ziet is het toch duidelijker hoe hun snelheid toch van een andere orde is dan 'eens goed doorvlammen'.Last edited by Den Paarse Capri; 17/12/2015, 22:29.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenDat was geen gewone crash. Lijkt me eerder dat hij schade opliep aan de rechterkant in een put er net voor. Deze auto roteert meer dan die van Princen. Ik weet niet of het aan de auto ligt.
Bij deze heb ik toch al meer het gevoel van 'zoiets zou ik wel eens willen doen'
Daar voor kan je zien hoe tricky dat bochtje wel was.
Heeft ons heel wat gekost aan boompjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenMis, in dit filmpje zie je op 5'50" wat er gebeurde.
Daar voor kan je zien hoe tricky dat bochtje wel was.
Heeft ons heel wat gekost aan boompjes.
Zo op 't gevoel weet ik ook niet wat die bocht zo gemeen maakt, behalve de putten rechts ervoorLast edited by Den Paarse Capri; 17/12/2015, 23:30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenIk zie het nog altijd niet. Waarom stuurt hij zo naar rechts?
Comment
Comment