Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is dus in mijn achtertuin. Mmmmmm....
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
      Is dus in mijn achtertuin. Mmmmmm....
      Dan wonen wij niet zo ver van elkaar, want ik noem dat ook mijn achtertuin. :-)

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

• Brakel
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Hehe, zondag nog gaan tanken in Brakel, met de moto.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
            Is dus in mijn achtertuin. Mmmmmm....
            zeker gaan kijken, ik woon daar op een 3 tal km af,
            in mijn vriendenkring is dat een bekend "test parkoer" voor suv's. ( ge moet wel wat grondspeling hebben of ge rijd uw carter open)
            Er zit daar een jumpke in , waar mijne maat vroeger es dacht dat hij dat met +160km/u kon nemen met zijn jeep. Gevolg jeep van de grond,stuurloos en recht electriekkot binnen. De helft van de geburen zonder electriek voor enkele uren.( gelukkig zaterdagnacht )
            hij is zelfs nog zelf thuis geraakt met zn SUV, wij natuurlijk plat van het lachen.

Comment

• In welke straat is die jump? Ik ben eens aan't kijken op Google. Die doornstraat is een lange rechte kasseiweg die er tamelijk effen uitziet. Dat moet spannend zijn in de regen. Is dat waar ge een SUV voor nodig hebt?

[edit] de jump is aan kruispunt Loweg-Kelderstraat.
              Last edited by Den Paarse Capri; 17/09/2015, 00:14.
              30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                In welke straat is die jump? Ik ben eens aan't kijken op Google. Die doornstraat is een lange rechte kasseiweg die er tamelijk effen uitziet. Dat moet spannend zijn in de regen. Is dat waar ge een SUV voor nodig hebt?

[edit] de jump is aan kruispunt Loweg-Kelderstraat.
                Zal veel volk naar dat jumpke trekken, maar daar zal wel een enorme (100m) veiligheidszone zijn.
                Hopeloos dus...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Voorbij de sprong(allez, sprongske) mag er wel wat veiligheid zijn zeker. Maar ervoor ook? In elk geval zit er een klein hoekske aan het kruispunt, het gaat niet helemaal rechtdoor.
                  Ik ben eens gaan piepen. Die kasseiweg is smal met een vrij hoge rug. Met mijn 12cm bodemvrijheid was ik er helemaal niet op mijn gemak, maar het golft niet en een auto die hoog op zijn poten staat kan daar heel snel gaan.
                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

Voorbij de sprong(allez, sprongske) mag er wel wat veiligheid zijn zeker. Maar ervoor ook? In elk geval zit er een klein hoekske aan het kruispunt, het gaat niet helemaal rechtdoor.
                    Ik ben eens gaan piepen. Die kasseiweg is smal met een vrij hoge rug. Met mijn 12cm bodemvrijheid was ik er helemaal niet op mijn gemak, maar het golft niet en een auto die hoog op zijn poten staat kan daar heel snel gaan.
                    Normaal is dat 30 meter voor het kruispunt en 100 meter er na.
                    Bij een jump doet men dan telkens links en rechts aan het kruispunt 10 meter die dan open gaat naar 30 meter, 100 meter ver.

Comment

• Deze link had ik nog van Oudenaarde. Met een dakcamera lijkt het nog sneller te gaan dan anders. Ik denk dan ok, dat gaat mij te snel.

Op een andere video ziet ge een wagen (Subaru? niet goed op gelet) van de kasseien(recht stuk) schuiven bij het remmen een een zware smak maken. Zonder abs en verkeerde reactie vermoed ik. Maar toch weer, mij te gevaarlijk.
                      30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Deze is nog bangelijker, 's avonds + onverhard

Comment

• 170 op een hobbelig aardewegske. Ok. En dan een stukske kasseien waar het lijkt of hij nog niet kan rijden
                          220 op licht draaiende veldwegen. Ik heb nog nooit ergens 180 gedaan(ok, da's onderaan de ladder). Als ge die cijfers ziet is het toch duidelijker hoe hun snelheid toch van een andere orde is dan 'eens goed doorvlammen'.
                          Last edited by Den Paarse Capri; 17/12/2015, 22:29.
                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Op da stukske kasseien kun je ook nie rijden want het is er spiegelglad.

Comment

• Serieus?
                              30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Haspengouw 2015 - KP Zepperen...

De snelste deelnemers halen daar een gemiddelde van meer dan 100km/u !!

Comment

• Dat was geen gewone crash. Lijkt me eerder dat hij schade opliep aan de rechterkant in een put er net voor. Deze auto roteert meer dan die van Princen. Ik weet niet of het aan de auto ligt.

Bij deze heb ik toch al meer het gevoel van 'zoiets zou ik wel eens willen doen'
                                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

Dat was geen gewone crash. Lijkt me eerder dat hij schade opliep aan de rechterkant in een put er net voor. Deze auto roteert meer dan die van Princen. Ik weet niet of het aan de auto ligt.

Bij deze heb ik toch al meer het gevoel van 'zoiets zou ik wel eens willen doen'
                                    Mis, in dit filmpje zie je op 5'50" wat er gebeurde.

Daar voor kan je zien hoe tricky dat bochtje wel was.
                                    Heeft ons heel wat gekost aan boompjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                      Mis, in dit filmpje zie je op 5'50" wat er gebeurde.

Daar voor kan je zien hoe tricky dat bochtje wel was.
                                      Heeft ons heel wat gekost aan boompjes.
                                      Ik zie het nog altijd niet. Waarom stuurt hij zo naar rechts?
                                      Zo op 't gevoel weet ik ook niet wat die bocht zo gemeen maakt, behalve de putten rechts ervoor
                                      Last edited by Den Paarse Capri; 17/12/2015, 23:30.
                                      30 jaar Mr Yuge!

Comment

Ik zie het nog altijd niet. Waarom stuurt hij zo naar rechts?
                                        Als je in een blubber van 30 cm modder moet rijden en zeker remmen met een 4x4, kan dat alle kanten op schuiven.

Comment

• Op 2:30 (close call)zie ik het beter. De modder trekt hem naar rechts.
                                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                                          X