Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zwieren met die kont: http://www.youtube.com/watch?v=Lk9yFLF-Zm8

Comment

• Dat het maar vlug weer rally is met hopelijk veel mooie wagens en spektakel.

Comment

• Een rally/rallysprint organiseren kan tegenwoordig niet meer zonder de hulp van baancommissarissen en/of stewards om alles in goede banen te leiden.

Daarom dat we binnen de VAS steeds op zoek zijn naar nieuwe krachten die het huidige team willen versterken.

De VAS richt daarom opleidingsdag in:

VAS veiligheidsdagen 2007

GENK - 24 Februari / Poperinge - 10 maart

Opleiding tot Baancommissaris en / of Steward

- Minstens 18 jaar oud zijn.
        - Gemotiveerd om verantwoordelijkheid op te nemen tijdens een autosport wedstrijd.
        - Lidmaatschap van een veiligheids- of CB club niet noodzakelijk.
        - Opleidingsduur : 1 dag opleiding en drie stage proeven

Meer info: www.vasveiligheid.be

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Rallysprint van moorslede met verzekerde deelname van:
          ...
          ...
          ...
          Renaud verreyd.

helaas kan ik niet aanwezig zijn met spijt in het hart.
          Bron: www.omloopvanvlaanderen.Be

Comment

• Mijn wagen staat online!

Oorspronkelijk geplaatst door RallyKing Bekijk Berichten
            Heeft iemand van jullie ervaring met de website www.RallyTrading.com? Dit is een nieuwe gratis site voor het kopen van rally autos en verkopen van rally autos. Het heeft wel heel veel nieuwe functionaliteit en het is gratis.
            Ik vraag me echter af of jullie er ervaring mee hebben...

Greetz RallyKing
            Ik heb mijn wagen op de site geplaatst. De site lijkt me een zeer goed alternatief in plaats van rally cars for sale, en in ieder geval enorm veel duidelijker! Ik neem regelmatig een kijkje en de site is behoorlijk groeiende! Laat het horen als mijn autootje verkocht is! Yannick.

Comment

• Zullen we dit maar aanzien als spam?

Twee keer komen er hier vragen stellen/reclame maken over RallyTrading.com, twee keer hebben ze beiden maar één post, en die dan nog zo 'gemaakt' is. Ik zou trouwens niet weten welke Belgische wagen jij verkoopt, Yannick8.

Ik doe hier geen afbreuk aan de site, verre van, maar als je wil reclame maken, doe het dan iets subtieler door werkelijk te zeggen dat je er aan meewerkt.

Comment

• Overzichtje van de in totaal 394 schitterende trofeeën die afgelopen zaterdag werden uitgedeeld.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Imposant!

Comment

• "Zondag a.s. 11 februari worden 127 kandidaten verwacht voor de eerste selectie van de Ford RACB Rally Contest, de talentenjacht die Ford en RACB organiseren en waarvoor de winnaar een zitje krijgt aangeboden voor een seizoen in de Ford Fiesta Sporting Trophy.

De 127 aspirant-kampioenen, 70 Nederlandstaligen en 57 Franstaligen, worden op de terreinen van de RACB Safety Academy in Brugge onderworpen aan meerdere rijtests en dienen ook een interview te doen met de verantwoordelijken van Ford en RACB.
                      Aan de hand van de resultaten van deze proeven worden 20 kandidaten weerhouden voor de finale, die plaats vindt op 18 februari 2007. Fysieke en psychologische proeven, een kennistest en uiteraard opnieuw een aantal rijproeven, maar ditmaal met de Fiesta Sporting Trophy Rally wagen. Het is op hetzelfde Brugse parcours dat uiteindelijk drie finalisten tegen het uurwerk gaan strijden voor het unieke stuur van de Ford Fiesta Sporting Trophy.
                      Hoewel de Ardenne Bleue-East Belgian Rally niet op de kalender staat van de Sporting Trophy, krijgt de winnaar van de Ford RACB Rally Contest toch de gelegenheid zijn eerste rally achter het stuur van de Fiesta Sporting Trophy te beleven tijdens de openingsmanche van het BK Rally op 3 en 4 maart 2007."
                      (bron:racb)

Ik zit in groep A, zijn er nog van hier die ook dan moeten komen om 7h30?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                        "Zondag a.s. 11 februari worden 127 kandidaten verwacht voor de eerste selectie van de Ford RACB Rally Contest, de talentenjacht die Ford en RACB organiseren en waarvoor de winnaar een zitje krijgt aangeboden voor een seizoen in de Ford Fiesta Sporting Trophy.

Ik zit in groep A, zijn er nog van hier die ook dan moeten komen om 7h30?
                        Ik dus !

Comment

• Mag er volk komen kijken en zo ja, waar is 't juist te doen? (eventueel via PM)

Een timetable is er ook nog niet bekend? Dan weet 'k of 'k ne keer kan komen kijken in de namiddag, want in de voormiddag heb 'k al iets te doen.

Comment

• Ik zit ook in groep A, samen met nog drie die ik ken van de streek dus waarschijnlijk iedereen die het dichst woont eerst, en dan bv Walen in de namiddag.

Succes hé gasten, zie julllie dan wel waarschijnlijk.

Geen toeschouwers toegelaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown Bekijk Berichten
                              Ik zit ook in groep A, samen met nog drie die ik ken van de streek dus waarschijnlijk iedereen die het dichst woont eerst, en dan bv Walen in de namiddag.

Succes hé gasten, zie julllie dan wel waarschijnlijk.

Geen toeschouwers toegelaten!
                              Jep idd!
                              Post eens een foto van jezelf, zodat maxime en ik u herkennen
                              Dit is maxime:

En dit ben ik:

Jullie ook veel succes hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                Mag er volk komen kijken en zo ja, waar is 't juist te doen? (eventueel via PM)

Een timetable is er ook nog niet bekend? Dan weet 'k of 'k ne keer kan komen kijken in de namiddag, want in de voormiddag heb 'k al iets te doen.
                                In deze ronde mag het helaas niet, enkel de deelnemers zijn toegelaten, zelfs geen familieleden ofzo...
                                Ik denk wel dat er volgende week wel toeschouwers zullen toegelaten worden, bij de finale... Maar daar moeten we eerst zien in te raken...

Comment

• Voila...

Maxime heb ik nog gezien in het Kortrijkse uitgaansleven

Comment

• Ne betere foto konde nie vinden zeker stevy?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Ne betere foto konde nie vinden zeker stevy?

oooooh jawel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pitstop.tv
                                        Freddy Loix komt dit jaar in de IRC en het BK rally uit. Loix vindt zijn tweede adem in de rallysport dankzij de steun van energiedrank-producent rhino’s, die de rijder al sponsorde in de jongste Dakar. De carrière van Fast Freddy krijgt een nieuw elan, hoogstwaarschijnlijk aan het stuur van de VW Polo S2000, waarmee de Limburger te zien was in de Condroz 2006. Dat Loix en VW hun samenwerking voortzetten, is nog niet officieel, wél dat Loix opnieuw op sponsor rhino’s kan rekenen. Rhino’s gaat met Loix scheep voor de Intercontinal Rally Challenge (IRC) van Eurosport en voor het Belgisch kampioenschap. Hoe het rally-programma van Loix er precies zal uitzien, wordt binnenkort bekendgemaakt.
                                        Ook David Saelens in de Porsche Supercup en Kumpen-Longin in de FIA GT en Belcar worden in 2007 door rhino’s gesteund.
                                        toch wel goed nieuws

Comment

• Is inderdaad super goed nieuws! Afwachten welke rally's van het IRC hij allemaal meedoet, wss de europese manches veronderstel ik.

Comment

Working...
                                          X