Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown Bekijk Berichten

Voila...

Maxime heb ik nog gezien in het Kortrijkse uitgaansleven

Ik ben u denk ik al een paar keer tegengekomen op de rally.

btw, je trekt wat op TomT van hier op het forum

Comment

• Yesss!! Freddy back in action! Ik ben zeer tevreden!!

Comment

• Voila afgelopen... Zat in dezelfde groep (blauw) als Stevy. Twas niet makkelijk maar wel tof. Vanavond worden de 20 beste bekend gemaakt, afwachten dus... maar veel hoop heb ik niet, eigenlijk geen

Comment

• Twas de max deze morgen. Heb alle proeven tot een goed einde kunnen brengen zonder ook maar één keer rond te gaan. Interview in't Frans was peace of cake!
          Ik heb een klein beetje hoop.

Ik heb u jammer genoeg niet herkend Shakedown... Ik heb rond gekeken en enkele mensen gezien waarvan ik dacht dat het jou was, maar kwas't nooit zeker

Comment

• Twas idd de max! Zalige praktische proeven en het interview ging ook vlot denk ik bij mij.
            Hopelijk ben ik erbij, al vrees ik ervoor.
            We zien wel vanavond of morgen.

Comment

• @ Maxime: Vanop de eerste rijproef heb ik je daar 2x die lange slip zien nemen, mooi! Als je niet bent rondgegaan en goed de bochtjes hebt genomen zit je al goed, en dan nog eens je goeie tweetaligheid, dan maak je wel veel kans zeker? We gaan het vanavond weten hé
              Last edited by ; 11/02/2007, 16:22.

Comment

@ Maxime: Vanop de eerste rijproef heb ik je daar 2x die lange slip zien nemen, mooi! Als je niet bent rondgegaan en goed de bochtjes hebt genomen zit je al goed, en dan nog eens je goeie tweetaligheid, dan maak je wel veel kans zeker? We gaan het vanavond weten hé
                Twas toch pas morgen dat het op die site kwam zeiden ze? Of vergis ik mij nu zo erg?

Comment

• Idd dat zeiden ze, maar ik doe de site van FFST en vanavond gingen ze al mailen ermee zeiden, dus ja, weet niet juist welk uur maar hou het in de gaten hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                    Ik ben u denk ik al een paar keer tegengekomen op de rally.

btw, je trekt wat op TomT van hier op het forum
                    Van ver dan.
                    Khoop dat het goed gegaan is en ik duim natuurlijk voor een positief resultaat! Wie weet kom ik dan volgende week supporteren bij de finale!

Comment

Idd dat zeiden ze, maar ik doe de site van FFST en vanavond gingen ze al mailen ermee zeiden, dus ja, weet niet juist welk uur maar hou het in de gaten hé
                      Aha okay! Super, doe ik zeker en vast! En moest je het er vanavond niet mogen opzetten mag je het gerust altijd pm'en ze

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Van ver dan.
                      Khoop dat het goed gegaan is en ik duim natuurlijk voor een positief resultaat! Wie weet kom ik dan volgende week supporteren bij de finale!
                      Tnx! Zeker afkomen moest een van ons erbij zijn en er mogen supporters komen!
                      Moest ik er niet bijzijn ga ik zowiezo eens gaan kijken denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                        Aha okay! Super, doe ik zeker en vast! En moest je het er vanavond niet mogen opzetten mag je het gerust altijd pm'en ze

Tnx! Zeker afkomen moest een van ons erbij zijn en er mogen supporters komen!
                        Moest ik er niet bijzijn ga ik zowiezo eens gaan kijken denk ik...
                        Waar is dat dan en wanneer? Is dat al die proef in Zolder?
                        edith zegt mij dat die proef in zolder wss nu was, en dat het de volgende keer al met de ford fiesta is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Waar is dat dan en wanneer? Is dat al die proef in Zolder?
                          Er is geen proef in zolder, dat was een vergissing
                          Het is in Brugge te doen, op de terreinen van voc brugge
                          Het was vandaag trouwens ook in brugge.

Het is idd met de fiesta rally auto te doen volgende week...

Comment

• Oh, ideaal, tis dan dicht bij, als je er bij bent probeer ik af te komen!

Comment

• Ik ben es benieuwd zeg!

Shakedown: als ge iets meer weet, wilt ge mij dan PM-en? Ik ben nu al nerveus!!

Comment

• Spannend... Net telefoontje gehad uit Brugge, als ze daar internetverbinding 'vangen' krijg ik ze gemaild...

Hou dus fiestasportingtrophy.be in de gaten (en ook mijn site, shakedown.be, verslagje online trouwens)

Comment

Spannend... Net telefoontje gehad uit Brugge, als ze daar internetverbinding 'vangen' krijg ik ze gemaild...

Hou dus fiestasportingtrophy.be in de gaten (en ook mijn site, shakedown.be, verslagje online trouwens)
                                  WOWOWOW!! Spanneeeeend!

Comment

• Proficiat gasten!!!

Mijn maat (Thijs) zit er ook bij.

Tot volgende week hé

Comment

http://www.racb.be/nl/news/ne_rubA_0...=2&FromIndex=1

Proficiat gasten!!!

Mijn maat (Thijs) zit er ook bij.

Tot volgende week hé
                                      YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!

Comment

• dju, kan wel ni op skireis...

Comment

• JAAAAAAAAA!!!!!!

Ben echt mega mega content!

Comment

Working...
                                          X