Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown Bekijk Berichten
    http://www.racb.be/nl/news/ne_rubA_0...=2&FromIndex=1

Proficiat gasten!!!

Mijn maat (Thijs) zit er ook bij.

Tot volgende week hé
    Thanks! Zit jij er ook bij? Want ken u naam niet hé

Ma fack ik ben echt SUPER content!!!!

Comment

• Proficiat, mannen!

Comment

• Nee ik zit er niet bij maar mijn maat Thijs Deburghgraeve wel.
        Al zal ik er wel aanwezig zijn als pers (webmaster FFST / Shakedown.be)

Comment

Nee ik zit er niet bij maar mijn maat Thijs Deburghgraeve wel.
          Al zal ik er wel aanwezig zijn als pers (webmaster FFST / Shakedown.be)

Jammer

Weet jij soms of er volgende week toeschouwers toegelaten worden?

Comment

• Fack, ik ben echt geschift tevreden !!!

Alleeen mis ik wel mn skireis

Comment

• Jammer van de skireis maxime, maar misschien krijg je zo'n kans maar 1x hé!
              Echt waar, proficiat gasten! Zéér knap! Alst volgende week in de voormiddag is en supporters zijn toegelaten, dan kom ik misschien af!

Comment

• Ook volgende week geen toeschouwers toegelaten...

Ik had het wel verwacht dat ik er niet bij zou zijn maar ben toch blij dat ik zondag mag gaan om jullie aan het werk te zien. Succes!

Comment

Ook volgende week geen toeschouwers toegelaten...

Ik had het wel verwacht dat ik er niet bij zou zijn maar ben toch blij dat ik zondag mag gaan om jullie aan het werk te zien. Succes!
                  Spijtig dat er weer geen publiek bij mag zijn.

Comment

Ook volgende week geen toeschouwers toegelaten...

Jammer, maar tis misschien beter dat er geen toeschouwers zijn...

Comment

• Jammer, maar helaas. Zal er nu direct maar één overschieten of nog een paar? En wat staat de winnaar nu juist weer te wachten?

Comment

• Ik heb nog altijd geen mail ontvangen...

Comment

• Winnaar mag volledig seizoen FFST rijden + voorafgaand Ardenne Bleue Rally, met inbreng van 7500 €.

Zondag wordt er na de eerste testen van 20 naar 3 gegaan die het dan nog eens tegen de chrono tegen mekaar zullen moeten opnemen. Uit die 3 wordt dan de winnaar verkozen.

Comment

• Proficiat Stevy en Maxime

Comment

Winnaar mag volledig seizoen FFST rijden + voorafgaand Ardenne Bleue Rally, met inbreng van 7500 €.

Zondag wordt er na de eerste testen van 20 naar 3 gegaan die het dan nog eens tegen de chrono tegen mekaar zullen moeten opnemen. Uit die 3 wordt dan de winnaar verkozen.
                              Zijn er al uren ofzo bekend?

Comment

• Nope, jij zou het nu eerder moeten weten dan mij

Comment

• Verdorie nog altijd niks!

Comment

• Mijn maat is ook aan't zot komen

Comment

• Hip-hip-Hoera voor Stevy en Maxime. Knappe prestatie.

Hopelijk valt het komend weekend even goed mee.
                                      En moest het toch niet lukken dan hou je er alvast een leuke ervaring aan over.

Go for it.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                        Hip-hip-Hoera voor Stevy en Maxime. Knappe prestatie.

Hopelijk valt het komend weekend even goed mee.
                                        En moest het toch niet lukken dan hou je er alvast een leuke ervaring aan over.

Go for it.
                                        Thanks Atenza!

Ik ben hier momenteel de reglementen aan het studeren! Zo saai...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Thanks Atenza!

Ik ben hier momenteel de reglementen aan het studeren! Zo saai...
                                          Hebben ze die dan ook bij de RACB?

Die worden daar toch maar toegepast afhankelijk van persoon tot persoon.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X