Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zeg Atenza, de winnaar mag meteen al starten in de ABR begin maart, hoe gaat dat dan met de vergunning? In BK mag je toch ook maar starten met een - 1600 (na volgen cursus misschien meer of zo?)
Zeg Atenza, de winnaar mag meteen al starten in de ABR begin maart, hoe gaat dat dan met de vergunning? In BK mag je toch ook maar starten met een - 1600 (na volgen cursus misschien meer of zo?)
Tegenwoordig is dat een kwestie van een cursus volgen zodat je het nodige attest hebt om een vergunning aan te vragen.
Maar wie weet, bij de RACB kan alles, als je maar genoeg geld op tafel kan gooien.
Wie gaat er volgende week naar Les Routes du Nord in Armentieres??
Ik ga er zijn de zaterdag. Wel op tijd terug thuis zijn want s' avonds ga ik spaghetti eten tvv FP-rallysport
Stevy en Maxime hebben dat zeker niet slecht gedaan! Maar de drie finalisten hadden allemaal al rally-of circuitervaring zodus...
Foto's, verslag en video volgen nog op shakedown.be/fiestasportingtrophy.be en de piloten zul je hier ook wel nog horen
Idd. Maar ben echt totaal niet tevreden over mijn 2 runs met de fiesta. De eerste keer een mega dwaze fout gemaakt, waardoor ik de 2e keer net iets te voorzichtig was. Dat + het feit dat ik als 2e moest dus nog totaal geen beeld had hoe de anderen het deden hebben voor een matige tijd gezorgd. Moest ik pas 10e of 15e moeten rijden hebben zou ik minstens 2-3 sec sneller gekunnen hebben maarja... tis nu te laat.
Twas wel een toffe ervaring om eens met die fiesta's te mogen rijden!
Jammer om te horen, maar toch een superervaring rijker.
En als die anderen al meer ervaring hebben, is het ook best normaal.
Geen ambitie om met sponsors zelf mee te doen?
Idd, de 2 van de 3 finalisten hadden al tamelijk veel rally ervaring en de 3e heeft al veel circuit ervaring. Dan wordt het natuurlijk quasi onmogelijk, zeker als je een paar foutjes gemaakt hebt zoals ik.
Zeker en vast, maar ik vrees ervoor dat m'n pa ga willen helpen zoeken. Moest ik dat gewonnen hebben zou het zeker geen probleem geweest zijn en zou hij wel willen maar nu...
Idd, de 2 van de 3 finalisten hadden al tamelijk veel rally ervaring en de 3e heeft al veel circuit ervaring. Dan wordt het natuurlijk quasi onmogelijk, zeker als je een paar foutjes gemaakt hebt zoals ik.
Zeker en vast, maar ik vrees ervoor dat m'n pa ga willen helpen zoeken. Moest ik dat gewonnen hebben zou het zeker geen probleem geweest zijn en zou hij wel willen maar nu...
Het is zeker niet gemakkelijk, maar alles is mogelijk!
Ik begeleid degene die 3de is geworden in de contest, Kristof Van Tricht. Tip is: gewoon klein beginnen met een klein wagentje en dan rustig opbouwen (ervaring en budget). Direct met een dikke wagen beginnen (mag ook niet) is niet alleen levensgevaarlijk maar is zelden een goede leerschool!
Comment