Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeg Atenza, de winnaar mag meteen al starten in de ABR begin maart, hoe gaat dat dan met de vergunning? In BK mag je toch ook maar starten met een - 1600 (na volgen cursus misschien meer of zo?)

Comment

• proficiat gasten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        Thanks Atenza!

Ik ben hier momenteel de reglementen aan het studeren! Zo saai...
        Idem hier, dat reglement van Ford zelf ken ik al. Dat van de racb al voor een tamelijk groot stuk.

Comment

• Freddy Loix met Polo S2000 in alle proeven van BK rally

Peter Baert op 16/2/2007 om 10:28 | video |

Freddy Loix neemt dit jaar aan alle proeven van het BK rally deel. Loix gaat op jacht naar de Belgische titel met een VW Polo S2000 uit de stal van René Georges.
          Precies een week geleden berichtten wij al dat Loix het hele BK zou aanpakken, maar toen was het nog niet 100% zeker dat Fast Freddy in de Polo zou stappen. De Limburger praatte toen ook nog met Peugeot voor een campagne met de 207 S2000.
          Intussen is de knoop doorgehakt. De Belgian VW Club heeft de samenwerking met Loix zopas officieel bekendgemaakt, nadat het nieuws gisteravond al was gelekt door het team.
          Alle rally’s van het BK staan op het programma, dus ook de Ardenne Bleue Rally van 3 en 4 maart. Er zijn ook plannen voor uitstappen naar het buitenland.

bron: pitstop.tv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown Bekijk Berichten

Zeg Atenza, de winnaar mag meteen al starten in de ABR begin maart, hoe gaat dat dan met de vergunning? In BK mag je toch ook maar starten met een - 1600 (na volgen cursus misschien meer of zo?)
            Tegenwoordig is dat een kwestie van een cursus volgen zodat je het nodige attest hebt om een vergunning aan te vragen.

Maar wie weet, bij de RACB kan alles, als je maar genoeg geld op tafel kan gooien.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Morgen de grote dag!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Morgen de grote dag!!!!!!!!
                Doet dat goed hé.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• en oe ist geweest???????????????
                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Winnaar is Anthony Martin, een 22-jarige Waal.

Stevy en Maxime hebben dat zeker niet slecht gedaan! Maar de drie finalisten hadden allemaal al rally-of circuitervaring zodus...

Foto's, verslag en video volgen nog op shakedown.be/fiestasportingtrophy.be en de piloten zul je hier ook wel nog horen

Comment

• Jammer onze mannen (Stevy &Maxime) zijn er niet bij!! Daarom de moed niet opgeven hé gasten.
                      Een zeker Anthony Martin wint.

Comment

• Wie gaat er volgende week naar Les Routes du Nord in Armentieres??
                        Ik ga er zijn de zaterdag. Wel op tijd terug thuis zijn want s' avonds ga ik spaghetti eten tvv FP-rallysport
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown Bekijk Berichten
                          Winnaar is Anthony Martin, een 22-jarige Waal.

Stevy en Maxime hebben dat zeker niet slecht gedaan! Maar de drie finalisten hadden allemaal al rally-of circuitervaring zodus...

Foto's, verslag en video volgen nog op shakedown.be/fiestasportingtrophy.be en de piloten zul je hier ook wel nog horen
                          Idd. Maar ben echt totaal niet tevreden over mijn 2 runs met de fiesta. De eerste keer een mega dwaze fout gemaakt, waardoor ik de 2e keer net iets te voorzichtig was. Dat + het feit dat ik als 2e moest dus nog totaal geen beeld had hoe de anderen het deden hebben voor een matige tijd gezorgd. Moest ik pas 10e of 15e moeten rijden hebben zou ik minstens 2-3 sec sneller gekunnen hebben maarja... tis nu te laat.

Twas wel een toffe ervaring om eens met die fiesta's te mogen rijden!

Comment

• Jammer om te horen, maar toch een superervaring rijker.
                            En als die anderen al meer ervaring hebben, is het ook best normaal.

Geen ambitie om met sponsors zelf mee te doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                              Jammer om te horen, maar toch een superervaring rijker.
                              En als die anderen al meer ervaring hebben, is het ook best normaal.

Geen ambitie om met sponsors zelf mee te doen?
                              Idd, de 2 van de 3 finalisten hadden al tamelijk veel rally ervaring en de 3e heeft al veel circuit ervaring. Dan wordt het natuurlijk quasi onmogelijk, zeker als je een paar foutjes gemaakt hebt zoals ik.

Zeker en vast, maar ik vrees ervoor dat m'n pa ga willen helpen zoeken. Moest ik dat gewonnen hebben zou het zeker geen probleem geweest zijn en zou hij wel willen maar nu...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                                Idd, de 2 van de 3 finalisten hadden al tamelijk veel rally ervaring en de 3e heeft al veel circuit ervaring. Dan wordt het natuurlijk quasi onmogelijk, zeker als je een paar foutjes gemaakt hebt zoals ik.

Zeker en vast, maar ik vrees ervoor dat m'n pa ga willen helpen zoeken. Moest ik dat gewonnen hebben zou het zeker geen probleem geweest zijn en zou hij wel willen maar nu...

Het is zeker niet gemakkelijk, maar alles is mogelijk!
                                Ik begeleid degene die 3de is geworden in de contest, Kristof Van Tricht. Tip is: gewoon klein beginnen met een klein wagentje en dan rustig opbouwen (ervaring en budget). Direct met een dikke wagen beginnen (mag ook niet) is niet alleen levensgevaarlijk maar is zelden een goede leerschool!

Een realistisch bedrag voor een starter is inclusief wagen een 8000€ per seizoen. Met 2 (piloot en co) zijn deze kosten nog iets beter te dragen. Als je iedere week in één of andere discotheek cocktails ligt te zuipen zou je verschieten hoe dicht je in de buurt kwam. Het vraagt zeker enige inspanning en je zal prioriteiten moeten stellen.

Comment

• eerste deelnemers rs moorslede online:

zie omv of shakedown

Comment

• Nog mensen die naar Spa gaan dit weekend?

Comment

• ik ben er geweest

en moet zeggen twas super !!

Comment

• Morgen Rally van Hanuit, wij zullen zeker aanwezig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TAM CARWORKS Belgium Bekijk Berichten
                                          Morgen Rally van Hanuit, wij zullen zeker aanwezig zijn.

wij zijn ook geweest

twas in orde

Comment

Working...
                                          X