Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rally's en rallysprints

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk Berichten
    Verlang al tegen zaterdag, voor mij wordt het uitkijken naar het criterium. niet minder dan 7BMW's aan de start. Zal weer hoop spektakel worden.
    Ook de nieuwe van leune vind ik prachtig op foto, zaterdag eens in het echt zien. Met de motor van andy lefevere in.

Supporteren voor didier spillebeen en xavier alliet.
    Waar zijn die foto's te zien?

Comment

• Ben eens benieuwd naar de strijd Loix-Tsjoen in S2000 zaterdag!

Comment

• Vanavond naar de shakedown van de TAC gaan kijken.

Comment

• De linten zijn weer talrijk zie ik
          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• gisteren ook naar de shakedown geweest. Nogal wat spektakel gezien. stonden aan een rechts 30 na een paar waaiers.
            2 de gracht in: vandenberghe en een fiesta.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
              De linten zijn weer talrijk zie ik
              Wat had je anders verwacht in West-Vlaanderen?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                Wat had je anders verwacht in West-Vlaanderen?
                Ja, die overvloed aan linten is om al de Limburgse bezoekers op een veilige afstand te houden. Enkel werken met kleuren en vormen geeft resultaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Turbofles Bekijk Berichten
                  Ja, die overvloed aan linten is om al de Limburgse bezoekers op een veilige afstand te houden. Enkel werken met kleuren en vormen geeft resultaat...
                  Wat een geluk dat ik nog in Vlaams-Brabant woon.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Die linten zijn echt een ramp aan het worden maar aan de andere kant, ze moeten er wss zo veel hangen. Hangen ze er niet, dan wordt het parcours niet goedgekeurd en mogen ze niet starten.
                    Dusja ...

Comment

• FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK... just meegeweest in de POLO S2000 van Loix

NIE TE DOEN, echt wat een geskifte machine!!!!!!!

edit: foto's volgen

Comment

• Zoals beloofd: de foto's van de test van Freddy vandaag in Komen

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• In 1 woord; Zalig !

Jammer genoeg geen tijd om naar Tielt te gaan, want als ik dit zie besef ik dat het véél te lang geleden is dat ik nog eens op een rally ben geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                    In 1 woord; Zalig !

Jammer genoeg geen tijd om naar Tielt te gaan, want als ik dit zie besef ik dat het véél te lang geleden is dat ik nog eens op een rally ben geweest
                                    Allez jong! Kom gewoon af

Mijn mailtje gad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Allez jong! Kom gewoon af

Mijn mailtje gad?
                                      jep gehad, I'll let you know

Kzou écht mega graag afkomen, maar ik moet(in de letterlijke zin van het woord) ergens fotos gaan trekken.
                                      Kga eens de autosportkalender bekijken zodat ik nu al een aantal dagen kan vrijhouden, zoviso doe ik er elk jaar wel enkele dus het lukt wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                        jep gehad, I'll let you know

Kzou écht mega graag afkomen, maar ik moet(in de letterlijke zin van het woord) ergens fotos gaan trekken.
                                        Kga eens de autosportkalender bekijken zodat ik nu al een aantal dagen kan vrijhouden, zoviso doe ik er elk jaar wel enkele dus het lukt wel.
                                        Prima, dan spreken we eens af en ken ik eens wat fototechnieken bij leren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Prima, dan spreken we eens af en ken ik eens wat fototechnieken bij leren

Doen we!

Als ik u fotos bekijk ga ik u toch niet veel meer moeten leren denk ik dan

Anyway, de leute morgen, en kzal hier wel een verslagje terugvinden zeker ergens.

Comment

Working...
                                          X